Flott bil, Henrik! Sinnsykt lekker farge du har :-)
Får jeg spørre hva eksosen din kostet deg?
Får jeg spørre hva eksosen din kostet deg?
2011 Abarth SS grigio campovolo, 17" ss, Monza, Bonalume shortshift, Koni FSD, Sabelt.
Flott bil, Henrik! Sinnsykt lekker farge du har :-)
Får jeg spørre hva eksosen din kostet deg?
2011 Abarth SS grigio campovolo, 17" ss, Monza, Bonalume shortshift, Koni FSD, Sabelt.
Nr.
(Dette innlegget blei sist endra: 01-09-2014, 23:08 av Henrik79.)
Beskrivelse Antall Levere (antall) Enhets- pris Beløp M-FI/SS/1 SLIP ON - ABARTH M/ SLUTRØR 1 0 8 826,40 8 826,40 P-HF573 WIRELESS KIT ABARTH 1 0 4 641,00 4 641,00 Totalt 13 467,40 Mva 3 366,85 Totalt inkl. mva 16 834,25 Ser det ikke ble så bra visning på telefonen ihvertfall... Fikk det montert på Porsche senter stavanger. Vurderer Forge intercooler nå:-) noen som har erfaringer med den? Kjekt du likte fargen:-) veldig fornøyd:-) (01-09-2014, 23:06 )Henrik79 Skreiv: Nr. Hei Leste gjennom tråden vedr skifte av ECU. Dersom man får en haug med feilkoder ifb med skifte av ECU har kanskje ikke dette blitt gjort riktig. Dette forutsetter selvfølgelig at ECUen er av riktig type, og at programvaren er av en slik karakter at feil verdier på bensinmengde, ladetrykk etc oppstår. Jeg har skiftet mange ECU og har bare opplevd kun en gang at jeg fikk en feilkode. Men aldri opplevd at motoren går på 2 sylindre etc. Jeg snakket også med Daron fra TMC i forkant før jeg kjøpte av han, og han poengterte at dette var plug an Play Det som er viktig er at batteriet koples fra. Og at - nå kommer det viktige- at man lar batteriet være frakoplet en stund, ca 10 min Før man begynner å røre noe som helst... Så, kan man demontere den gamle, og montere ny. Kople på batteriet. Vri startnøkkelen i tenningsposisjon - vente litt til alle lamper som skal slukke uten at motoren har startet slukker før man starter.. Så skal det være å tute og kjøre.
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, Rosso Cordolo 180hp (01-09-2014, 23:06 )Henrik79 Skreiv: Nr. Hei Leste gjennom tråden vedr skifte av ECU. Dersom man får en haug med feilkoder ifb med skifte av ECU har kanskje ikke dette blitt gjort riktig. Dette forutsetter selvfølgelig at ECUen er av riktig type, og at programvaren er av en slik karakter at feil verdier på bensinmengde, ladetrykk etc oppstår. Jeg har skiftet mange ECU og har bare opplevd kun en gang at jeg fikk en feilkode. Men aldri opplevd at motoren går på 2 sylindre etc. Jeg snakket også med Daron fra TMC i forkant før jeg kjøpte av han, og han poengterte at dette var plug an Play Det som er viktig er at batteriet koples fra. Og at - nå kommer det viktige- at man lar batteriet være frakoplet en stund, ca 10 min Før man begynner å røre noe som helst... Så, kan man demontere den gamle, og montere ny. Kople på batteriet. Vri startnøkkelen i tenningsposisjon - vente litt til alle lamper som skal slukke uten at motoren har startet slukker før man starter.. Så skal det være å tute og kjøre.
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, Rosso Cordolo 180hp holtani Skreiv:Henrik79 Skreiv:Nr. Når jeg kjøpte min ringte Daron meg og forklarte: Monter ECU, start bilen, bil vil gå ujevnt. Slå av tenning og vri nøkkel til MAR. Slett feilkoder. Start igjen og kjør ett par 100 meter. Slett evt feilkoder igjen og nyt mer power.
Cyberdog
(Dette innlegget blei sist endra: 28-10-2014, 00:27 av Cyberdog.)
2011 Abarth 500 esseesse 2011 Abarth 695 Tributo Ferrari 2017 AMG GLA45 2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2 2009 Abarth 500 2010 Abarth 500C Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop ![]() |