Hehe....veldig bra. Nå blir det fart i lille ny.
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo
X: Fiat Punto GT turbo
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo
X: Fiat Punto GT turbo
|
Hehe....veldig bra. Nå blir det fart i lille ny.
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo X: 500 Abarth X: Fiat Coupe 20v turbo X: Fiat Punto GT turbo
Dyna måling er godt tilfreds
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Ser her ja 124grandeabarth, nå snakker vi
![]() Oppgraderinger som merkes ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Det ser ut til at du har fått en fin og harmonisk effektkurve! Hvordan føles den sammenlignet med IHI? Har en GT1446 jeg kan få tak i, men er det mange andre deler som må byttes som manifold katalysator etc?
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
(Dette innlegget blei sist endra: 15-03-2017, 20:43 av aBarTh.
Grunn til ending: Skrivefeil
)
Den store forskel er at nu trækker den op til 7000 rpm med ca konstant 1,3 bar, hvor IHI tabte tryk omkring 5000 rpm til 1 bar min havde ss software, det blev bedre med gtt wastegate så hold den 1,2 bar men den ebber ud omkring 5000 rpm.
med 1446 kan du så hæve effekt til 200-220 hk. Jeg har monteret alt som skal bruges til 1446. 3 sensore dyser manifol catalysator insugningslanger fra tributo ånderørslange fra tributo olie vand forbindelser til turbo varmeskjolde osv. #1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Takk for bra svar! Det ser morsomt ut med Garrett, men samtidig et relativt omfattende arbeid ser det ut til. Det er mulig jeg går for en ny wastegate actuator i neste omgang.
Min ble veldig bra opp i registeret til å være IHI etter siste ECU finpuss i kombinsjon med TMC boks på rulle, men helt Garrett er det ikke. Problemet er at man alltid vil ha litt mer når man blir vant til effekten? Det nye kitet fra TMC ser jo også interessant ut, men da blir den ulovlig uten katalysator som ikke er ønskelig. Da er nok Garrett et bedre alternativ.
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Jeg har gtt wastegate speciel til ihi 1000 dk kr med fragt
Den er det bedste til ihi #1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Flott, den kjøper jeg! Sender deg pm
Super den bliver du glad for
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Var på rullefelt idag for fin justering
Lidt bedre moment samme hk #1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
|