Guttunge på jakt etter italiener

1 Replies, 582 Views

Hei alle bilentusiaster! Jeg er en guttunge på 25 år som er på jakt etter min første skikkelige italiener, og er med dette på jakt etter den lille italienske raketten ved navn Abarth 500. 
Jeg bestemte meg for at det var på tide med en bil med litt skikkelig lyd som også har sjel, etter at jeg gikk på smellen med å kjøpe meg elbil, ikke misforstå det er moro å akselerere ekstremt fort 0-100 med det kicket elbilmotoren gir, men jeg savner virkelig en liten gokart som jeg kan dra med ut på landeveier.
Da jeg venter salg av min 2021 tesla model 3 sr+ , er jeg på jakt etter en erstatning i form av en Abarth 500 eller noe lignende. Jeg ser det ligger noe på Finn.no, men ønsker å høre om det ligger noe hos medlemmer i forumet. 
Dersom det er noen medlemmer her med erfaringer eller ønske om å skille seg med sin lille rakkerunge, tar jeg gjerne i mot forslag med glede! 

Mine tidligere biler: 

Mini cooper 2005
Ford streetKA pininfarina 2003
Tesla Model 3 sr + 2021
Hei.Har en 2010 Abarth 500C Bicolore MTA som jeg vurderer å selge. Den står på vinterlagring nå siden det er en cab og det er ikke rette plassen for cab oppe i Trysil.Jeg vurderer finne en med plåt tak. Prøvde sende deg mail,men virket som det er noe galt her på siden(virus?)Bilen er en org.140HK,men har putta på en TMC boks så den skal yte 170. 65000km.Pen bil. God historikk.Pris 125000
Abarth 500C Bicolore MTA
(Dette innlegget blei sist endra: 10-01-2023, 16:59 av Hagbarth.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)