Banekjøring Rudskogen 11. juni

0 Replies, 1269 Views

Klubb Alfa Romeo Norge (KARN) har gleden av å invitere Abarthisti til heldags banetreff på Rudskogen Motorsenter lørdag 11. Juni.

Endelig er 2022 sesongen i gang! Og det bobler i bilmiljøet etter nedstengning!

Gratis parkering og inngang for publikum.

Rudskogen motorsenter er hovedanlegg for motorsport i Norge, og ligger langs riksvei 22 mellom Sarpsborg og Rakkestad, ca. 1t. 15 min. fra Oslo og 20 min. fra Sarpsborg. Se kart på Google maps.

Teknisk og innsjekk åpner allerede klokken 07:00.

Vi anbefaler å være ute i god tid før planlagt kjøring.

Vi har samlet mye nyttig informasjon på vår landingsside, i tillegg til ressurslinkene nederst i denne mail.

Stradale – Banekjøring for registrerte biler.

Banekjøring for registrerte biler starter kl. 09:00 og det er hele 10 heat á 30 min.

Totalt 5 timer banekjøring for registrerte biler i løpet av dagen!



Forhåndspåmelding og –betaling.

Vi jobber med å få på plass online påmelding for banekjøring som blir publisert på landingssiden.

Det vil gjøre innsjekk enklere, raskere og vi gir også rabatt ved forhåndspåmelding og -betaling via

VIPPS til 21422 - Klubb Alfa Romeo Norge inntil 4 dager før, i løpet av tirsdag 7. juni



                                  Forhåndsbetalt        Betalt på Rudskogen

KARN medlemmer    1400,-                        1800,-

Andre bilklubber        1600,-                        2000,-

Det må også løses engangslisens via NBF for banedag gatebiler for alle førere – kroner 220,-



Lugna

For de som kanskje aldri har kjørt på bane før, har vi satt av tid til 4 heat á 30 min. - totalt 2 timer med Lugna.

Under Lugna kjøres det "hønemor" bak en ledebil som viser sporvalg og kjører i henhold til veitrafikkloven. Første Lugna er klokken 12:00.

Lugna krever ingen forhåndspåmelding, heller ikke lisens, teknisk kontroll eller personlig kjøreutstyr, men det avholdes obligatorisk førermøte for de som skal utpå banen. Det er også tillatt med passasjerer i bilen. KARN medlemmer kjører gratis, andre betaler 200,-



Racing

I tillegg kan man oppleve tett og spennende racing med både Corsa Italiana / BMW Cup / NCS og B-zero.


Ressurser:

Last ned invitasjon som PDF

Last ned tidsskjema som PDF

Tips til deg som skal kjøre på bane

Kjøp engangslisens for gatebil til banedag


Så hvorfor ikke legge en klubbkjøretur ned til Rudskogen i finværet - ja, det er selvfølgelig bestilt fint vær ;-)  og ta noen runder Lugna eller få blåst ut med litt banekjøring lørdag 11. Juni?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 09-05-2022, 19:16 av Cyberdog.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)