Heisann!
Jeg kjøpte min første lille Abarth 595 Competizione i Mars etter å ha kvittet meg med stakkars Fiat Panda 4x4 og Ducati Scrambler.
Barteklumpen er en 2015 mod. Serie 3. Han hadde bare sturselige 16,700km på telleren når jeg plukket han opp.
Han startet livet på Autovia i 2015 og var på veien i nesten ett år før han fikk ett skikkelig skrubbsår langs hele venstre side av en motgående bil. Da ble han solgt til Skien biloppretting hvor han har fått skinnende nye paneler og framfanger. Etter dette ble han Kjørt av en sprek dame som hadde han i 1,5 år før han ble solgt til meg for en alt for snill pris
I dag står han på Eibach fjærer og Sparco Asetto Gara felger med Michelin Pilot sport 3 som sommersko. Utenom det er han helt original.
Han har Monza eksos og brune sabelt alkentara stoler.
I fremtiden skal det komme 200 cellers katalysator og en tune pluss masse mer i årene som kommer med den herlige klumpen
Jeg kjøpte min første lille Abarth 595 Competizione i Mars etter å ha kvittet meg med stakkars Fiat Panda 4x4 og Ducati Scrambler.
Barteklumpen er en 2015 mod. Serie 3. Han hadde bare sturselige 16,700km på telleren når jeg plukket han opp.
Han startet livet på Autovia i 2015 og var på veien i nesten ett år før han fikk ett skikkelig skrubbsår langs hele venstre side av en motgående bil. Da ble han solgt til Skien biloppretting hvor han har fått skinnende nye paneler og framfanger. Etter dette ble han Kjørt av en sprek dame som hadde han i 1,5 år før han ble solgt til meg for en alt for snill pris
I dag står han på Eibach fjærer og Sparco Asetto Gara felger med Michelin Pilot sport 3 som sommersko. Utenom det er han helt original.
Han har Monza eksos og brune sabelt alkentara stoler.
I fremtiden skal det komme 200 cellers katalysator og en tune pluss masse mer i årene som kommer med den herlige klumpen
2015 Abarth 595 Competizione
2011 Abarth Punto Evo
2011 Abarth Punto Evo