Krølle sin Competizione aka Barteklumpen

5 Replies, 6910 Views

Heisann!

Jeg kjøpte min første lille Abarth 595 Competizione i Mars etter å ha kvittet meg med stakkars Fiat Panda 4x4 og Ducati Scrambler.

Barteklumpen er en 2015 mod. Serie 3. Han hadde bare sturselige 16,700km på telleren når jeg plukket han opp.

Han startet livet på Autovia i 2015 og var på veien i nesten ett år før han fikk ett skikkelig skrubbsår langs hele venstre side av en motgående bil. Da ble han solgt til Skien biloppretting hvor han har fått skinnende nye paneler og framfanger. Etter dette ble han Kjørt av en sprek dame som hadde han i 1,5 år før han ble solgt til meg for en alt for snill pris [Bilde: smile.gif] 


I dag står han på Eibach fjærer og Sparco Asetto Gara felger med Michelin Pilot sport 3 som sommersko. Utenom det er han helt original.

Han har Monza eksos og brune sabelt alkentara stoler. 

I fremtiden skal det komme 200 cellers katalysator og en tune pluss masse mer i årene som kommer med den herlige klumpen [Bilde: biggrin.gif]


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
2015 Abarth 595 Competizione
2011 Abarth Punto Evo
Fin bil Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Takk for sist (vårslippet). Velkommen som abarthisti Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Gratulerer med tøff bil! 
Og takk for sist, hyggelig å få med flere Abarther fra området.
Ser ut som bildet er fra ventestedet for kjøringen til vårtreffet. Forkortet tiden med litt fotografering Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Takker folkens! Smile

Blir alltids litt bilder når man har tid til å stoppe Big Grin
I morgen får jeg meg drone også. Så se frem til litt dronefootage i fremtidige treff Wink

Jeg skal på Pinsetur med KARN til Sauda 7. til 10. Juni. Kanskje en liten sjanse jeg treffer en av dere? "hosthost Cyberdog? hosthost"
2015 Abarth 595 Competizione
2011 Abarth Punto Evo
Jeg kommer på pinsetreff til Sauda, men i svart AMG Smile Erjo heimbygda mi det Big Grin
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)