Takk for 2018. Velkommen i 2019

2 Replies, 1926 Views

2018 er snart historie, ett år som har vært litt så der for oss Abarthistene.  Flere av "den harde kjernen" i klubben har byttet merke, flere til Alfa Romeo og undertegnede til Mercedes(!).  Men mitt hjerte banker fortsatt raskest for skorpionen, de må bare få hottet opp litt mer av sortimentet til FCA slik at man kan velge noe annet enn 500 eller 124.  Hva med en rå 500X eller en skikkelig hot Tipo stasjonsvogn med skjermbredddere og over 300 hester..

Italiensk vårslipp 2019 var en stor suksess, som vanlig får man nesten si, med godt oppmøte på Abarth fronten og med en flott kjøretur på Hurumlandet som avslutning på en strålende dag.  Undertegnede gleder seg til 11. mai 2019 og satser på godt oppmøte og strålende vær igjen.  Abarthisti har vært representert på treff over hele landet også i 2018 men det er liksom Autovia og Italiensk Dag på Vålerbanen som er høydepunktene.  Dessverre ble det begredelig vær på Italiensk Dag 2018 med labert oppmøte som resultat.  Dette forhindret ikke flere klubbmedlemmer fra å kose seg på banen om enn med noe dårligere veigrep enn idealet.

I 2019 er Italiensk dag som vanlig på Våler den 17. august og det er vel lov å be til værgudene om at årets utgave blir begunstiget med opphold og sol.  Jeg håper så mange av klubbens medlemmer som mulig stiller opp denne lørdagen.

I tillegg er det igjen treff i International Abarth Meet i Bassano del Grappa 25. og 26. mai og det blir nok med norsk representasjon i år også håper jeg eller hva Pålly?

Jeg håper jeg får sett så mange av dere som mulig i 2019, selv om jeg sniker bak i en sort tysker..

Takk for det gamle og med ett ønske om ett Godt Nytt Abarth år!

   
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 28-12-2018, 14:40 av Cyberdog.)
Godt nytår
Jeg skal til basanno i 2019 , skal også til USA i august, så kan ikke komme til våler banen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Takk for 2018, og godt nyttår! Gleder meg til å se hva 2019 kan bringe ..
Da er det bare å glede seg til våren og 11. mai, og se hvor umedgjørlig Abarthviruset blir når vårsolen begynner å varme.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)