[SOLGT] 695 Tributo Ferrari selges

21 Replies, 10338 Views

Ja var kjekt å få sagt hei nosern.  Ble en spennende tur hjem med skikkelig snøstorm over Hardangervidda.  Glad jeg fikk lagt på piggdekk før vi kjørte. Nå må det bare slutte å regne her i Bergen så jeg får vasket gliset og tatt noen bilder.

Men det er alvor når det er signatur på motordekselet..

   
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(28-09-2018, 23:47 )Cyberdog Skreiv: Ja var kjekt å få sagt hei nosern.  Ble en spennende tur hjem med skikkelig snøstorm over Hardangervidda.  Glad jeg fikk lagt på piggdekk før vi kjørte. Nå må det bare slutte å regne her i Bergen så jeg får vasket gliset og tatt noen bilder.

Men det er alvor når det er signatur på motordekselet..
Legg ut ett bilde av gliset da
:-)
Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning 2++HP - Target 3++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++
(Dette innlegget blei sist endra: 29-09-2018, 11:27 av Alfano.)
Er så drittvær her at jeg ikke har tatt noen enda.  Elin tok disse når vi hentet den

   

   

   

   
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 29-09-2018, 23:59 av Cyberdog.)
Gratulerer Cyberdog! Må innrømme at jeg har vurdert A45 selv og forstår valget ditt. Ser grom ut den! Godt du fortsetter på forumetSmile
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Takk aBarTh. Veldig fornøyd sålangt selv om den er ekstremt tørst... Den er bare litt for sivilisert.. samtidig var det jo allurat det jeg ønsket meg også.. Litt anonym er denogså, noe som jo forsåvidt er positivt.

Forøvrig er Tributoen solgt fra Autostrada og havner i Ålesund hos en hyggelig kar som heter Rune. Han har vært litt i dialog med meg da han ikke var fornøyd med kunnskapsnivået hos selger Wink
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(10-10-2018, 20:39 )Cyberdog Skreiv: Takk aBarTh.  Veldig fornøyd sålangt selv om den er ekstremt tørst...  Den er bare litt for sivilisert..  samtidig var det jo allurat det jeg ønsket meg også..  Litt anonym er denogså, noe som jo forsåvidt er positivt.

Forøvrig er Tributoen solgt fra Autostrada og havner i Ålesund hos en hyggelig kar som heter Rune.  Han har vært litt i dialog med meg da han ikke var fornøyd med kunnskapsnivået hos selger Wink

Veldig hyggelig at Tributoen ble solgt videre til en ny entusiast Cyberdog!  -  kanskje noe info på forumet etterhvert?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 11-10-2018, 11:54 av nosern.)
Regner med at kjøperen er blitt henvist til denne sidenSmile Liten grunn til å tvile på det forsåvidt...
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Heisann.  Ny kjøper av abarthen er kommet seg på forum og betalt seg inn :Smile
Velkommen og gratulerer med meget fresh bil! Hvor i landet holder du til?
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Holder til på en liten plass som heter Harøy. 4 mil nordøst for Ålesund.  kan legge til en litt info om meg selv på posten ;nye medlemmer etter hvert.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)