Ny her inne!

6 Replies, 38796 Views

Hei alle sammen! 
Jeg heter Line og har en Abarth 500 2010 modell Smile Bor i Oslo og er gjerne med på noen treff og kjøreturer fremover. Både i Oslo- og Drammensområdet Smile Har tidligere eid en Fiat 500C og hatt lyst på Abarth helt siden jeg oppdaget de. Måtte dessverre selge henne pga leilighetskjøp, men nå har jeg vært snart et år uten bil, og da var det nok :p Det må rett og slett bare prioriteres (: Og da var ikke valget om ny bil vanskelig, det måtte jo bli en Abarth! Gleder meg til å bli bedre kjent med bilen og med dere!
Lta90
Velkommen Line!
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Så kjekt med nye entusiaster. Velkommen Line og takk for at du ville bli betalende medlem av klubben Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Velkommen Line, alltid hyggelig med nye medlemmer.
Hvis du ønsker å treffe flere Abarth-eiere kan jeg anbefale Italiensk dag 2018 på Vålerbanen, se egen post under "Treff og arrangement" (Link).
Dette er et årlig treff, her litt informasjon fra treffet i 2017.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 12-06-2018, 22:13 av nosern.)
Grattis med ny bil, og velkommen i klubben Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Velkommen i klubben
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Takk alle sammen! Smile Jeg har lyst til å ta meg en tur på Vålerbanen, ja! Hadde vært hyggelig å treffe flere Abarthistier Smile
Lta90



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)