Ny Abartheier

6 Replies, 41637 Views

Endelig etter flere måneders leting fant jeg "min" Abarth. Yess!

Bilen har vært eid av en person siden den kom til Norge i 2011 og kan med letthet kalles "strøken".
Den er et godt stykke fra Orginal og hadde de oppgraderingene jeg kikket etter.
Var kommet veldig nær på å hente en Competizione 2016 i Tyskland!

Nå skal jeg sette min touch på bilen og etter planen dukke opp på treff 13.mai...
Er du Romerikstraktene så kan hun kanskje bli observert før.....

Fortsettelse og bilder kommer så klart!
Velkommen glæder mig til billeder af bilen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Velkommen!
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Gratulerer. Vi snakkes 13. mai da Smile Vurder også å bli med Driving Day søndag 14. Det blir bilhele helga Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Gratulerer - så bra at du fant en Abarth som tilfredsstilte dine ønsker - da er det bare å glede seg til det blir skikkelig sommer!
Håper vi sees lørdag 13. mai. Og har du lyst på mere kjøring er det bare å hive seg med på søndagen også.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(27-04-2017, 22:28 )nosern Skreiv: Gratulerer - så bra at du fant en Abarth som tilfredsstilte dine ønsker - da er det bare å glede seg til det blir skikkelig sommer!
Håper vi sees lørdag 13. mai. Og har du lyst på mere kjøring er det bare å hive seg med på søndagen også.

Hadde sikkert vært hyggelig. Er medlem i NSK så det blir nok Vårmønstring på meg den søndagen
Classic car på Hellerudslette i helgen, forhåpentligvis noen abarthister der også?
Jeg er jo seint ute...men, velkommen og grattis og ses antagelig på lørdag Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)