phantoms Abarth 500

47 Replies, 27911 Views

Siden sist har jeg limt ca 500 klistremerker på 3M bilfolie, klippet de til og limt de på setene. Puslearbeid som egentlig har vært bare kos.

I tillegg har bilen endelig fått en sidestripe Smile

Hadde og et hyggelig (om enn noe kaldt temperaturmessig) møte med en av byens Abarth-eiere, som kom innom for å hente noen senterkopper å snakke litt Abarth i -11 grader.

Opprettet og en Instagramkonto for bilen; www.instagram.com/abarthsvg


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
           
Likte stripa Smile Ikke så fan av stickers men det er bare en smakssak.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Tøff sidestripe! - Med minus 11 grader er det vel flere som venter på våren og tørre veier Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Det var et hyggelig, men j...... kaldt møte og føltes ut som 30 minusSmile Kult med stickers! Det ser forresten ut til at ca 30 timer opplading av batteri hjalp på feilkodene jeg nevnte på min bil.
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Takk for tilbakemeldinger!

Ser frem til ett Abarthmøte i Stavanger når temperaturen går mer mot + enn mot - slik at jeg kan hente enda litt mer inspirasjon til nye deler!
Da har jeg endelig fått tatt vårpoleringa av bilen Smile

Så nå gjenstår det bare å få på sommerfelgene så er alt klart for sommeren 

       
Det ser nice ut!
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Ser riktig så bra ut!  Håper det kommer noen bilder med sommerhjulene montert.
Nå kommer våren med stormskritt her så snart skal SuperSport'en ut også Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)