Abarth Driving Day 2017

48 Replies, 31128 Views

Da har Pålly og undertegnede avholdt årets første møte i Telemarksavdelingen i abarthisti.no. Det startet i garasjen med inspeksjon av AGP’en, jekket opp for bytte av understellsforinger, videre i varmere omgivelser med diskusjoner om vårens oppgraderinger, og avsluttet med diskusjoner rundt sommerens treff.

Pålly er jo en av de heldige som skal delta på årets Bassanotreff (Link til trefftråd).

I den forbindelse kom også ønske om Abarth Driving Day 2017. Er dette noe flere medlemmer kunne tenke seg? Noen ønsker om tid og sted? 
Noen interesse for å gjøre dette i Telemarksregionen?  Telemark har både sjø og fjell.

En tur langs sjøen (Larvik til Arendal), eller en fjelltur (Dalen/Haukeli)?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 25-03-2017, 08:15 av nosern.)
Ut ifra hva du skriver er det vel ikke så overraskende at jeg er med? elsker å kjøre mange abarther på rekke og rad....
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Jeg er også gjerne med, men kommer litt an på dato og kjørerute Smile
Abarth 595 Turismo 2015 - Cybex Pallas M-fix, Maxi-cosi Rodifix AirProtect
Kunne vi tatt det i kombinasjon med italiensk vårslipp? F.eks på søndagen? Prøver å få det med meg uten en ekstra østlandstur Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jeg synes søndag etter vårtreffet høres topp ut Smile hadde jo vært gøy om du var med Cyberdog Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Hva sier du Nosern?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Nosern er veldig positiv til forslaget, og har laget et forslag til kjørerute hvis det er ønsker om litt kjøring i Vestfold og Telemark.

Forslag til rute: 
Oppmøte 8:30, rett sør for Grelland, ca. 20 minutter sydover på E-18 fra Drammen. Ta av rett etter kafeteria over E-18 og Shellstasjon med Abarthdrivstoff, kjør ca. 1 km fra E-18 mot Hvittingfoss. Så ca. 3,5 timer på en del Abarthveier, inklusive korketrekkeren i Langangen, med avslutning i Kragerø.

[Bilde: reiserute.jpg]

Tenkte først oppmøte på Shellstasjonen, men det blir en utfordring for oss som kommer sydfra. Dårlig snumuligheter på E-18 Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Så veldig bra ut. Litt usikker på hva som er oppmøteplass. Gleder meg Smile Plass til overnattingsgjest Nosern?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Fant en "bakvei", så Shellstasjonen på Grelland kan være møteplassen (bensinstasjonen i sørgående løp).
Cyberdog; plass for overnattingsgjest, både fredag og lørdag hvis du ønsker det Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
ser veldig bra ut, hadde vært veldig gøy om det ble mange Abarther på rekke og rad gjennom Breviks trange gater Wink
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)