Kjøpt Abarth igjen

12 Replies, 44729 Views

Fristelsen ble for stor og jeg har kjøpt meg Abarth igjen. Har hatt både 130TC og en sort 500 Abarth med rødt skinn som jeg solgte for etpar år siden, nå kom jeg over en upolert diamant, matt sort (folie) 500 Abarth Essesse som jeg ikke kunne la gå fra meg, heretter kalt Abbie 2. Bilder kommer
(Dette innlegget blei sist endra: 12-09-2016, 20:28 av Abbie.)
Så flott. Ser du registrerte deg tidlig, ser frem til bilder Smile Hvor holder du til i landet?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Klepp (Stavanger omegn) skal få tatt noen bilder før jeg går amok med dekaltrimmingen :-)
(Dette innlegget blei sist endra: 12-09-2016, 21:29 av Abbie.)
Gratulerer med ny Abarth!  Og velkommen tilbake som Abarth eier!
Så en tilsvarende bil i Sandnes for et par år tilbake, kan det være samme bilen?
Kanskje prøve på et nytt Abarthtreff på Kvadrat igjen til sommeren, hadde et minitreff for et par år siden Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(12-09-2016, 22:33 )nosern Skreiv: Gratulerer med ny Abarth!  Og velkommen tilbake som Abarth eier!
Så en tilsvarende bil i Sandnes for et par år tilbake, kan det være samme bilen?
Kanskje prøve på et nytt Abarthtreff på Kvadrat igjen til sommeren, hadde et minitreff for et par år siden Smile

Leste noen gamle spotting tråder i kveld og fant ut at den sort matte som ble spottet i Sandnes for 2 år siden må være den jeg har nå. Det står at den er gul i vognkortet for den hadde gul folie fra den var ny, så ble den skiftet til matt sort frem til jeg fjernet den nå til fordel for den flotte grunningsfargen som er tilnærmet som ny.
Gratulerer!

Jeg ble også nylig Abarth eier for andre gang - og det føles bra Smile

Kos deg med ny bil!
Medlem #3
(12-09-2016, 23:50 )Abbie Skreiv:
(12-09-2016, 22:33 )nosern Skreiv: Gratulerer med ny Abarth!  Og velkommen tilbake som Abarth eier!
Så en tilsvarende bil i Sandnes for et par år tilbake, kan det være samme bilen?
Kanskje prøve på et nytt Abarthtreff på Kvadrat igjen til sommeren, hadde et minitreff for et par år siden Smile

Leste noen gamle spotting tråder i kveld og fant ut at den sort matte som ble spottet i Sandnes for 2 år siden må være den jeg har nå. Det står at den er gul i vognkortet for den hadde gul folie fra den var ny, så ble den skiftet til matt sort frem til jeg fjernet den nå til fordel for den flotte grunningsfargen som er tilnærmet som ny.

Den "flotte grunningsfargen" er fargen som Abarth brukte på sine første biler. Verkstedet hans lå ved siden av en flyfabrikk hvor han kjøpte lakken (Farge Grigio Campovolo). Så den har litt historisk "sus" over seg Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Beste Abarth fargen synes jeg, spesielt sammen med rød dekor Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
   


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Fin bil Abbie Smile Gjorde seg bra med mørke felger på den Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)