Hilsen fra Danmark

8 Replies, 39157 Views

Hej

Vi har lige fået vores første Abarth i familien. Min kone havde for mange år siden en Alfa Romeo 145Q som hun var meget glad for, efter at have kørt Mercedes Cabriolet i mange år ville hun gerne tilbage til noget italiensk charme.

Hun var ikke tvivl om hvad det skulle være - en Abarth 695c Edizione Maserati, som hun nu har haft i en uge. Vi har købt den i Tyskland med 19.500 km på tælleren. Hun er meget glad for den.

Der er meget få Abarth i Danmark, så 99% der ser den tror det er en Fiat 500, men de skal alligevel lige kigge en ekstra gang.

Mvh
Chris
Gratulerer med flott bil, og velkommen til forumet. Vi vil gjerne se bilder av bilen etterhvert Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Velkommen! Hyggelig med flere spesialutgave eiere Smile Nå blir nok 124Grandeabarth glad for flere danske Abarth eiere.

K
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Gratulerer med ny Abarth, og velkommen til forumet. Hyggelig med flere danske medlemmer.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Hej og velkommen fin Abarth hvor bor du i DK jeg er på min 3 Abarth, jeg bor på Sjælland
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Tak - der kommer billeder når vejret er bedre :-)

@124grandeabarth - så godt din hjemmeside, men den har været nede de sidste par uger, så jeg har ikke kunne skrive til dig. Vi bor i Rungsted
Jeg har lukket min hjemmeside, er nu kun på facebook, godt du bor på Sjælland så kan vi en dag mødes og sparke dæk.
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Her kan du finde mig

https://www.facebook.com/allan.nielsen.3154
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
ok - er ikke på facebook (som Bill Gates en gang sagde - Internettet er en døgnflue)

Smider dig en PM, kunne være sjovt lige at mødes, man skal jo kende de få Abarths der er i Danmark.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)