The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $unreadreports - Line: 31 - File: global.php(961) : eval()'d code PHP 8.0.27 (Linux)
File Line Function
/global.php(961) : eval()'d code 31 errorHandler->error
/global.php 961 eval
/showthread.php 28 require_once

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Abarthtreff i Østerrike 22 til 24 April 2016
Det arrangeres et større Abarth treff i Østerrike i samarbeid med Damisch, en Abarthforhandler (DamischLink). Mer informasjon om treffet: TreffLink
Treffet er fra fredag 22.apr, kl. 19:00, til søndag 24.apr, i Graz i Østerrike. Adressen til Damisch er "Andritzer Reichsstraße 89, 8046 Graz". Ca. 180 mil fra Larvik, med båt til Hirtshals.
Kostander er hotellovernattinger, middag på fredag og lunch på søndag. Damisch spanderer lunch og middag på lørdag. Det er mulighet for å kjøre på bane på søndag, dette koster €50 og inkluderer lunch.
124grandeabarth, 595Turismo og nosern vurderer deltagelse, noen flere som er intereserte?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Reply
Jeg deltager
#1, ABARTH 500 SS, OZ Trofeo assetto corse rims, Toyo R888R semi tires, Sabelt, Bilstein B14, Brembo 305 mm 4 piston, Sparco roll gage, Biposto no rear seat, CAE gear shift, 1446 Garret turbo, Gtech evo 225 intercoler, Gtech Biposto look record monza, Gtech software, Gtech airfilterbox, TFT.
Reply
Skal til Volksworld i UK 1 april og så Oslo/Autovia 7. mai så må nok stå over denne
Reply
Så er min Abarth gjort klar til træf i Østrig, køre torsdag morgen, har fået nyhedsmail at den nye 124 Abarth er tilstede, glæder mig til at se og røre ved den, jeg skal nok tage en masse billeder.
Abarth hilsen
Allan
#1, ABARTH 500 SS, OZ Trofeo assetto corse rims, Toyo R888R semi tires, Sabelt, Bilstein B14, Brembo 305 mm 4 piston, Sparco roll gage, Biposto no rear seat, CAE gear shift, 1446 Garret turbo, Gtech evo 225 intercoler, Gtech Biposto look record monza, Gtech software, Gtech airfilterbox, TFT.
Reply
(19-04-2016, 20:31 )124grandeabarth Wrote: Så er min Abarth gjort klar til træf i Østrig, køre torsdag morgen, har fået nyhedsmail at den nye 124 Abarth er tilstede, glæder mig til at se og røre ved den, jeg skal nok tage en masse billeder.
Abarth hilsen
Allan

God tur!  Misunner deg turen, og gleder meg til å se masse bilder Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Reply
http://mipiace.at/abarth-im-zeichen-des-skorpions/
https://www.facebook.com/allan.nielsen.3154
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)