Italiensk dag 20-AUG-16 på Vålerbanen

17 Replies, 10759 Views

Jeg kommer Smile
Kun lørdag. Program;
http://cuoresportivo.no/index.php?topic=42966.0
(15-08-2016, 19:54 )HenrikTA Skreiv: Jeg kommer Smile

Detta var bra Henrik Smile Endelig tilbake i skkkelig bil   Gone

Jeg kommer dessverre ikke i år, men dere får representere Abarthisti på en bra måte Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Da er AGP'en klar og pakket. Reiser oppover i kveld, tilbringer morgendagen i nærområdet og tar første vakt i porten på lørdag. Håper å se mange Abarth'er!  Cyberdog - Har med Abarth"banneren", skal nok få til en liten samling også uten "sjefen" Smile - Kos deg på VW samling!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Jeg gleder meg til å treffe gjengen igjen Smile Tenkte jeg skulle kjøpe et sånt sammenleggbart campingbord/krakk sett som Kenneth har pleid å ha med - så vi har en liten "base".
Medlem #3
Regner med at det var mer enn en Abarth som fikk seg en velfortjent vask igår Smile

[Bilde: 335F7379-786A-4D8D-9C53-67B652117B0D_zpsf3bwx01z.jpg]
Medlem #3
Id2016 er nå historie med ganske blandet vær, sol, overskyet og regn godt mikset. Men det la ingen demper på stemningen. Masse italienske kjøretøy, inklusive ti Abarth'er som undertegnede noterte seg. En Ritmo Abarth 130 TC, to Abarth Punto'er og syv Abarth 500.

Litt bilder fra treffet.

To Abarth Punto'er klare for treff:
[Bilde: AbarthPunto-2.jpg]

En del av bilene i Abarthisti gjengen:
[Bilde: id16_abarthisti.jpg]

Et oversiktsbilde mot sør:
[Bilde: id16_bil1.jpg]

Et oversiktsbilde mot sørøst:
[Bilde: id16_bil2.jpg]

Et oversiktsbilde mot øst med deler av Abarthistigjengen og en del av Fiat'ene:
[Bilde: id16_bil3.jpg]

Oversiktsbilde av Corsa område:
[Bilde: id16_corsa.jpg]

En Ritmo Abarth 130TC:
[Bilde: id16_130TC_back.jpg]

Trackkjøring, undertegnede i godt driv:
[Bilde: NosAGPTrackdayZoom.jpg]

Loggføring fra to av trackkjøringene, den første på tørt føre, den andre på vått føre.
[Bilde: id16_garmin.jpg]

Mange av Abarhisti'ene i samlet tropp på hjemturen, sammen med en 4C. Høy tetthet av Abarth'er i Hedemark denne søndagen. Her fra en stopp på Kongsvinger:
[Bilde: id16_hjemtur.jpg]

Takk for hyggelig samvær!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Veldig lei meg for at det ikke ble Italiensk Dag på meg denne gangen, men jeg koste meg på Gardermoen også. Neste år satser jeg på at det ikke blir krasj slik at ett stk rød 695 får tatt seg en tur på Vålerbanen Smile

Nå er jo sesongen på hell, tar meg en Oslo tur i forbindelse med Oslo Marathon om 10 dager. Noen som er klar for ett lite dekksparkingstreff på søndag formiddag? Dette er 18. september.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)