P.A.P.E. (Pållys Abarth Punto Evo)

64 Replies, 42544 Views

min funker greit på vinterføre men er litt lite klaring mellom hjulbue og dekk så det hender jeg må ut og fjerne tettpakket slaps og snø Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Da er nye spilleren på plass, er veldig fornøyd. Lyden er bedre, radioen er MYE bedre....og det ser jammen greit ut også.

Deilig å kunne streame musikk fra telefonen også uten noe stress. Rattkontrollene fungerer også fint, iallfall på musikkbiten, har ikke fått prøvd på handsfreebiten.


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
           
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
(Dette innlegget blei sist endra: 16-11-2016, 17:49 av Pålly.)
(15-11-2016, 20:06 )Pålly Skreiv: Da er nye spilleren på plass, er veldig fornøyd. Lyden er bedre, radioen er MYE bedre....og det ser jammen greit ut også.
Har ikke fått tatt noen bilder i dagslys enda så kvaliteten er så som så...
Deilig å kunne streame musikk fra telefonen også uten noe stress. Rattkontrollene fungerer også fint, iallfall på musikkbiten, har ikke fått prøvd på handsfreebiten.

Det var veldig gode nyheter Pålly - da blir nok flere Punto'er oppgradert ..  
Kanskje greit å bytte hele enheten, ikke bare sette inn en DAB frontend?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Det begynner å komme gode løsninger for DAB tilkoblinger så det er absolutt et alternativ. Jeg var ikke så fornøyd med spilleren og ønsket en spiller med flere funksjoner og tilkoblingsmuligheter så da ble det sånn for min del Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Gratulerer Pålly med månedens gruppebilde i den engelske Abarth Punto gruppa (Abarth Punto Collective)

Forumtekst: "Congratulations to (Pålly) for winning this months cover competition. We love the winter theme fitting with the upcoming month! Thanks for everyone who added a photo we had a tough time trying to pick one again this."

Link til det samme bildet på Pålly sin Facebookside 
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Icon_santa
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Takk takk Nosern, det var jo litt gøy det å bli trekt ut til månedens bilde Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Det kan til tider være et trist syn når godbilen er bruksbil også om vinteren, derfor må det dokumenteres når den ser forholdsvis "velstelt" ut Wink


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
                   
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
(Dette innlegget blei sist endra: 09-02-2017, 20:08 av Pålly.)
Ser veldig bra ut Pålly! Men du må vel snart tilbake på Grenlandsveiene med saltlaken ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Bilen har fått en ny runde med Abarth olje, nytt oljefilter og kupefilter. I tillegg fikk jeg denne lille "oppdateringen" i posten i dag Wink


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)