Vinterlagring

5 Replies, 4105 Views

Hei

Nå er tiden inne for å sette inn Ritmo Abarthen for vinteren, den må jo ikke stå å støve så jeg fikk bestillt et skikkelig trekk med vintage abarth logo på Wink Ble veldig fornøyd med det.

Har sett at man får skreddersydde trekk til nye 500, men for andre abarther kan jeg anbefale toplift.se

God vinter!

[Bilde: a0dd000a-caa6-473c-986d-ebd586d1ee03_zpsc0945859.jpg]
Fiat Ritmo Abarth 130 TC 1984'
Misunner dere som kan pakke inn øyestenen.  God vinter Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
AGP SS'en ble påsatt vintersko i helgen og klargjort for vinterlagring. Står med vintersko hvis fristelsen skulle ble for stor en dag med nydelig vintervær og tørre veier Smile
Takk for tips om støvtrekk Mr. Horsepower. Med restaurering av Sport Coupe'en i samme garasje kan dette være nyttig ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Du går 'all-in' for dette Mr. Horsepower. Det er bra :-)
Cyberdog, jeg misunner deg som kan kjøre øyestenen Wink Har abstinenser bare etter 14dager..

Har du en tråd om restaureringen av Sport Coupeén Nosern?

Ja Wiggo, har drømt om å eie klassiker i så mange år, så nå som jeg har en er det bare endel av morroa å pynte litt ekstra Wink Kona lurte litt på helsetilstanden når jeg sa at lommeboken var litt for tynn for å kjøpe ny vinterjakke og dagen etter kom dette trekket i posten Smile
Fiat Ritmo Abarth 130 TC 1984'
(21-11-2014, 12:18 )Mr.Horsepower Skreiv: Har du en tråd om restaureringen av Sport Coupeén Nosern?

Det ligger noe informasjon på dette forumet (Abarthisti link) og en del bilder her (Noserns Sport Coupe).
De siste årene har Abarth'en tatt mye av kvalitetstiden min, men er litt i siget med sammenstilling av 128'en igjen.
Håpet er å få ferdig 128'en til våren, og i løpet av sommeren å få opp en større garasje med muligheter for mer kvalitetstid i vinterhalvåret.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 20-12-2014, 10:06 av nosern.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)