Vestlandstur

2 Replies, 2262 Views

Om nokon i Bergen skulle kjede seg ei helg så vil eg anbefale alle å ta ein rundtur nordover:

Kart

Du får både Vikafjellet og Gaularfjellet i same tur, der begge er heilt fantastiske i våre bilar(spes sistnemnde), så lenge du unngår turistsesongen. Ulempen er sjølvsagt to ferjer, der det fort blir lang ventetid om du bommar på Vangsnes-Hella. Sjekk gjerne ruteinfo.net før avreise. Skal gå greit utan pitstop, men er nok av moglegheiter på vegen.

God tur!

(Ikkje noko arrangement sånn eigentleg, så sjefen er fri til å flytte tråden dit den høyrer heime)
Er etterhvert veldig godt kjent over Vikafjellet og sier meg helt enig i at det er en super kjøretur i rett bil! Jeg kjører ofte fra Stavanger til Vik siden min kone er derfra, men det er tvilsomt at det blir noe annet enn å kjøre Volvo for å få stappet inn familienSad

Da vi giftet oss i sommer hadde vi vielsen i Vik og feiringen i Myrkdalen slk at vi fikk dratt hele brudefølget tur-retur over fjelletSmile Akkurat denne dagen brukte vi min Morris Marina Coupe som som førøvrig mangler alt som heter fartsressurser og kjøreegenskaper...

Om Gaularfjellet er enda bedre så må jeg nok ta turen over en gang det passer!
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
(21-09-2014, 23:04 )aBarTh Skreiv: Om Gaularfjellet er enda bedre så må jeg nok ta turen over en gang det passer!

Får du køyre i fred syns eg Gaularfjellet er heilt fantastisk. Litt verre om du hamnar bak ein sliten Mondeo eller liknande, for det kan vere i trangaste laget for mange forbikøyringar.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)