ny ecu tmc

24 Replies, 14558 Views

Hei,

jeg har akkurat kjøpt en ECU av TMC, men det er vist nok ikke bare og putte den i og tut og kjør. Det trengs og sletes noen feil koder ved oppstart. spørsmålet mit er derfor om noen her på forumet har tilgang på diagnoseverktøy som kan slette disse, eventuelt om noen andre har kjøpt ECU av TMC og hvordan de fikset dette.
Hvor holder du til ? Er vel flere her inne som har OBD2 avlesere, meg inkludert.
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Jeg har også. Har tilogmed en ekstra hvis du vil kjøpe en. Går på wifi til f.eks iPhone
Jeg holder til i Bergen
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jeg holder til i sande i vestfold, rett utenfor drammen.
jeg er villig til og kjøre litt, synes det er mye bedere og gjøre det i ro og fred kontra og ta det på et bilverksted. Veldig hyggelig vis noen kan hjelpe meg med dette.
Hei, og velkommen til oss på Abarthisti.no

Gøy med flere Abarther i nærområdet - selv holder jeg til i Drammen.

Legg gjerne ut noen bilder og litt info om gromvogna Smile
Ja velkommen skal du være Smile. Glemte det i farten
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jo takk for velkomsten, tror jeg har hilst på noen av dere før på italienske dager i fjor. Jeg tror jeg var den eneste der med en rød 500 abarth. Bilen er orginal men får nå downpipe og record monza + ecu. Er litt spent på og se hvordan bilen blir og hvordan lyden vil høres ut inne i bilen.
Velkommen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Velkommen!
Husker den røde A500 fra IW ifjor.
Har også en OBD2 leser. Holder til i Telemark og kjører forbi Sande nå og da. Kanskje ta den med på et treff?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Takk for sist! Det var den røde Abarthen fra Autoital? Vi kjørte jo sammen hjemover - fra Oslo til Drammen..



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)