[AVLYST] Trofeo Abarth Scandinavia Vålerbanen 10-11 Mai

10 Replies, 6003 Views

Hei

Siden jeg er langtveisfarende tenkte jeg det var lurt at vi tok en liten telling over hvem som kommer på dette arrangementet, om dere kommer begge dager, hvem som overnatter og hva vi skal finne på som opplegg fra vår side.

[Bilde: race1.jpg]




Jeg kommer nok ned fredag kveld og tar 2 netter på hotell eller i campinghytte ifm med arrangementet. Hvis flere planlegger å overnatte hadde det vært kult å samlet seg.

Skriv på under om du planlegger å delta (Kopier mitt navn og før på ditt eget osv)



Cyberdog - begge dager - overnatter
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 27-04-2014, 18:21 av Cyberdog.)
Cyberdog - begge dager - overnatter
Opel_grevling - begge dager - overnatter (med forbehold at en viss clusterfuck blir ufucket)
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Etter den hytteopplevelsen vi hadde har jeg bestemt meg for at det blir hotell på Våler denne gangen

Sendte av gårde en epost til Heia Hotell i dag og får følgende svar

Hei
Vi har ledige noen rom.
Dobb rom m/bad 1.535,-
Enk rom m/bad 915,-
Dobbeltr med dusj/wc i gangen 1.135,-
Enk rom med dusj/wc i gangen 715,-
Alle priser er pr natt og inkl frokost.
For booking trenger vi navn på gjesten, adresse og mobilnummer.

post@heiahotell.no

Jeg kommer til å booke ett enkeltrom hvis ingen vil dele?
Er det flere som tar turen og skal overnatte så hadde det jo vært kult å vært på samme sted.

Cyberdog
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Kan godt slenge meg med på et rom jeg, hvis det er ønskelig Smile
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
ok, da skal jeg få gjort om bookingen min fra enkelt til dobbeltrom

Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Har fått et ganske tett program i denne perioden, så jeg må nok begrense meg til en av dagene. Forstår ønsket om å prøve overnatting et annet sted enn i hyttene på campingsplassen Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 22-03-2014, 19:05 av nosern.)
Jeg og opel_grevling blir å finne på Heia Hotell. Tror jeg skal prøve å booke meg inn der til Italiensk Dag også.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(24-03-2014, 13:14 )Cyberdog Skreiv: Jeg og opel_grevling blir å finne på Heia Hotell. Tror jeg skal prøve å booke meg inn der til Italiensk Dag også.
Stor sjanse for at jeg også vil prøve det til Italiensk Dag (13-SEP). Bør kanskje være ute i god tid ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Trofeo Abarth løpet er dessverre avlyst, virker som om hele den skandinaviske serien er avlyst i år.

Niklas Lilja skriver:

Siter:Tyvärr så var intresset ifrån Norska förare allt för litet till årets serie och därför kom vi inte upp i de 12-15st bilar som vi hade som mål utan bara runt 8st och det är för lite för att vi ska kunna bedriva klassen tyvärr. Jag har jobbat som en galning in i det sista för att få ihop detta men tillslut gick det inte längre och vi fick ta detta beslut att stå utanför i år. Målsättningen inför nästa år är att marknadsföra det ännu mera i Norge, Sverige och Danmark för att se 15 bilar till start till nästa år.
Det är så svårt i dagens läge att bedriva en serie med 7-8 bilar då alla arrangörer vill att det ska vara 12-15 bilar i varje klass för att man ska få vara med. Det är också en bidragande orsak till vårat beslut i år.

Men den 10-11 maj kommer ju NM gå som vanligt dock utan Trofeo Abarth tyvärr.

Vill ni komma ut och titta på en tävling kan jag rekommendera SPA-Francorchamps där jag kommer köra EM i Trofeo Abarth och där kommer även WTCC att tävla den helgen 20-22 Juni.
Är ni intresserade och komma och titta så hör av dig innan så ska jag se vad jag kan göra.

Hoppas eran träff igår var lyckad!
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
usj.. jaja Sad
den 20-22 juni er jeg desverre opptatt, så det er ikke aktuelt for meg Sad
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)