Italiensk vårslipp 26. april 2014

28 Replies, 17825 Views

Gleder meg! Blir hyggelig å se igjen Abarthisti-gjengen, samt se på lekre biler Smile
Dette blir spennende :-)
Per
Jeg gleder meg også, tror dette blir veldig bra!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Da er det bare en uke igjen folkens. Er alle klare?
Nosern: Jeg regner med du slenger teltet baki?

Selv skal jeg ta vårpussen av bilen i morgen, men det spøker for sommerdekk siden jeg skal over fjellet Sad
Var og fjernet de gamle stripene i går. 4 timer med hel**** Fyttigrisen som de satt...

Har fått laget nye i rød karbonfilm Smile lad kameraene, og finn frem Abarthisti bekledning for detta blir en høydare.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(17-04-2014, 12:03 )Cyberdog Skreiv: Da er det bare en uke igjen folkens. Er alle klare?
Nosern: Jeg regner med du slenger teltet baki?

Selv skal jeg ta vårpussen av bilen i morgen, men det spøker for sommerdekk siden jeg skal over fjellet Sad
Var og fjernet de gamle stripene i går. 4 timer med hel**** Fyttigrisen som de satt...

Har fått laget nye i rød karbonfilm Smile lad kameraene, og finn frem Abarthisti bekledning for detta blir en høydare.

Jeg er ikke helt klar enda, bremser, eksosanlegg (inkl. katalysator) og deler av understellet bygges om som en del av årets oppgradering. Håper å ha det på plass i løpet av påsken Smile

Jeg tar gjerne med teltet, men jeg må reise til Stavern før treffet er slutt (som i fjor). Noen andre som kan ta med teltet etter treffet?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Jeg tar det med hjem igjen jeg nosern. Sjelden Elin er med uansett Wink
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Dette er en dag jeg ser frem til!

Også gleder jeg meg til å se bilen til Christian i sollys etter at vi shinet den for et par uker siden Smile

Når skal vi møtes for å rigge opp effektene?
Jeg er der nok mellom 8 og ni en gang.

Ser av referatet fra planleggingsmøtet som 595turismo var på at de ønsker 2 fra hver klubb senest kl 0900

Arrangører kan stille fra kl 08.00 på Lørdagen (senest 09.00) Minimum
2 stykker fra hver klubb.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 21-04-2014, 00:01 av Cyberdog.)
Tar med teltet (håper jeg husker alle delene) og prøver å være der ca. 9:15.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Kan være der før 9 jeg.
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)