Terminlisten 2014

10 Replies, 6203 Views

10-11. Mai er det Trofeo Abarth Racing på Vålerbanen, her bør vel vi stille og ta sesongåpningen?

13. september - Italiensk Dag 2014 Vålerbanen - løp 7 og 8 og trackday

Inni mellom her kan vi kanskje ha en Driving Day eller lignende. Øst eller Vestlandet? Jeg er klar med rute hvis dere vil ta turen over fjellet.

Kanskje ogå ett dekksparkingstreff enten hos Auto Ital eller Autovia

En tur til Hedin bil?

Andre arrangement i alle fall jeg stiller på:


27. April Jeg stiller på KARB (Klubb Alfa Romeo Bergen) sin vårtur 27/4 og alle Abarthisti i nærheten er invitert med. Start fra Esso Os kl 11:00 sharp

29. Mai Vårmønstringen i Bergen

Alle Abarthisti i Bergen og omegn er også hjertelig velkommen på Pizza kveld sammen med KARB hver siste onsdag i måneden på Pizza Santorini på Fanatorget.

KARB sin liste ser sånn ut og i alle fall undertegnede stiller de fleste gangene:

29/1 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
26/2 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
26/3 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
27/4 VÅRTUR Start Esso Os 11:00 sharp. Kom i god tid, stil med full tank.
30/4 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
28/5 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
25/6 GRILLTUR. Start på Fanafjellet 18:00 sharp. Tag med grillmat etc. I tilfelle regn tar vi en tur til en pizzasjapp.
30/7 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
27/8 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
24/9 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
29/10 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
26/11 Pizza al Norma. Pizza Santorini Fanatorget 19:00
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 17-01-2014, 12:56 av Cyberdog.)
Jeg er med til Trofeo Abarth. Dekksparking på Autovia er selvskrevent om
Våren. Vi har snakket med Sven Dahle om å kombinere det med lanseringshelga for 4C.
1) Sesongåpningen for Trofeo Abarth Racing høres fristende ut, og Abarth'en er sikkert klar for noen turer i begynnelsen av mai.
2) Italiensk Dag er vel et "must", bare å reservere i kalenderen. Cyberdog, vi vil vel vurdere en alternativ overnatting i år ? Smile
3) Dekksparking hos Autovia frister også, gleder meg til å nyte synet av en 4C Smile
Da gjelder det bare å komme igang med vinterplanene for Abarth'en så den blir klar med nye modifikasjoner til slutten av april.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Ja vi må vel sove ett annet sted på IW i år eller? Det hadde jo sin sjarm også...
Må ha meg noe mer banetid i år tror jeg.

Vet du når lanseringen av 4C er 595Turismo. Kjekt å se deg her inne igjen forresten Smile

Gleder meg til ny sesong Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jeg er med på det meste jeg. Smile Og ang IW, så stemmer jeg for hotellet Wink Var hyggelig i hytta altså, men... Big Grin Bodde på hotellet en natt her i høst i jobbsammenheng, og det var helt ok.
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Bilen kommer i mars. Det er jo ikke en vinterbil. Så de lanserer nok i aprilSmile



(17-01-2014, 09:54 )Cyberdog Skreiv: Ja vi må vel sove ett annet sted på IW i år eller? Det hadde jo sin sjarm også...
Må ha meg noe mer banetid i år tror jeg.

Vet du når lanseringen av 4C er 595Turismo. Kjekt å se deg her inne igjen forresten Smile

Gleder meg til ny sesong Smile
Autovia lurer på om vi ønsker vårtreff for østlandet 26.apr hos dem. Da er også 4C i butikken. Vi snakket om dette i dag da jeg var der. De lurer også på om
Vi har noe imot å ha det samtidig med Alfaklubben?

Hva tenker dere?
To Østlansturer på så kort tid går ikke så bra for meg, Autovia besøket får jeg nok se på bilder. Prioriterer Trofeo løpet tror jeg. Skulle gjerne kommet over til begge, men blir litt for dyrt.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jeg er med på vårtreff hos Autovia! Jeg synes det hadde vært mest stas med et Abarth treff sånn som ifjor Smile

Ellers prøver jeg å delta på så mye som mulig i løpet av sesongen - hvis det passer med familie og kalender.
Jeg blir gjerne med på et vårtreff hos Autovia, men akkurat som i fjor passer siste helgen i april veldig dårlig. Starter vi tidlig går det bra, men jeg må reise ca. kl. 14.
Morsomst bare med Abarth'er, men ingen problemer for meg å være sammen med Alfaklubben.
Gleder meg veldig til å se 4C ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)