Vårtreff på Autovia?

92 Replies, 59160 Views

(07-03-2013, 23:58 )Cyberdog Skreiv: Facebook arrangement opprettet

http://www.facebook.com/events/303130696479191/

Lykke til!

Bra jobba! Jeg skal til Autovia med en vennine i helga. Hun sksl ha en Guiletta. Legger igjen noen av kortene jeg fikk da!

Datoen er spikret!
Arrangementet ligger nå på Facebooksiden til Autovia også.
https://www.facebook.com/autovia.no
Sandvika 27-APR passer bra for meg (enda), bør vel ha med en Abarth Punto også for å få litt balanse i modellutvalget Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(10-03-2013, 20:23 )nosern Skreiv: Sandvika 27-APR passer bra for meg (enda), bør vel ha med en Abarth Punto også for å få litt balanse i modellutvalget Smile

Dette blir topp:
AGP
Gtech til opel_grevling
Bicoloren til Henrik
Og min 595Turismo

Det blir en kul samlingSmile

Hiv dere på alle som kan!
Og undertegnede.....
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
Kult! Da er vi 5 biler, og flere kan det bli Smile Autovia har vel sikkert også noen i kartoteket sitt.
(10-03-2013, 22:28 )HenrikTA Skreiv: Kult! Da er vi 5 biler, og flere kan det bli Smile Autovia har vel sikkert også noen i kartoteket sitt.

Knallbra!

Svend hos Autovia er tilbake på jobb mot om ca ei uke og kanskje klarer de å hoste opp ett par. 5 er uansett braSmile
Og atter en gang lider vestlendingen Wink

Men Driving Day, IW og Bella Italia får holde for i år Smile

Jeg skal sørge for at Nosern og Holtani har hver sin Abarthisti rollup innen treffsesongen begynner Smile

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(10-03-2013, 23:48 )Cyberdog Skreiv: Og atter en gang lider vestlendingen Wink

Men Driving Day, IW og Bella Italia får holde for i år Smile

Jeg skal sørge for at Nosern og Holtani har hver sin Abarthisti rollup innen treffsesongen begynner Smile

C

Det blir kult!
Vi føler med deg Cyberdog..
Men uansett er vel- Så langt - 4 arrangementer der vi viser oss i bortimot Norges minste entustistforum bra folkens ??
Har en kamerat med en hvit A500C som har sagt at han henger seg med på Autovia og event også Driving day, men han er er ikke opptatt av nettforum..
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)