Træf Danmark Bella Italia 13/14-9-2013

101 Replies, 71740 Views

Du er velkommen på fyn jeg har poste camping pladsen link i et tidliger indlæg bestil overnatning der
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Høres ille bra ut Wink da må man prøve og få til dette. Vet jeg har barnefri den helgen så da er det bare og satse på at jeg ikke jobber evt får fri Smile
-1960 Fiat 500 Nuova
-2008 Fiat 500 1,2 pop
hvis du kan nå at kommer hos mig sammen med de andre om fredagen er du velkommen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Høres jo kjempebra ut Smile Takk for det, men må se an litt utover sommeren da det ligger turnus forandring i luften og jeg ikke vet nøyaktig hvordan jeg jobber til høsten Smile Satser på og få det til Wink
-1960 Fiat 500 Nuova
-2008 Fiat 500 1,2 pop
Tilmeldte :
124grandeabarth +1
Opel grevling +1
Holtani +1
Nosern + fru
Cyperdog + fru
wreckmaster
fuld booket :-)
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Da nærmer det seg sesongens siste samling. Jeg har investert i takstativ så jeg får med meg teltet på tur (og snowboards om vinteren som er den egentlige årsaken til kjøpet.. )

Jeg har purret på wreckmaster som hadde glemt hele greia Wink Han skal sjekke om han har fri og gi meg tilbakemelding.

Elin og meg ankommer Oslo torsdag ettermiddag for en natt på Grunerløkka og er klar for avreise på etthvert tidspunkt den samlede avreisekomiteen kommer med Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
hehe, genialt Cyberdog Big Grin Det teltet må jo med på et eller annet vis Wink Gleder meg stort Big Grin
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
SUPER Cyberdog:-)
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Kreativ løsning Cyberdog! Veldig bra at du får med deg teltet, så får vi bare finne noen gode "vekter" for å feste det Smile
Satser på ferje fra Horten til Moss og møte reisefølge i nærheten av Moss, bare det ikke blir altfor tidlig ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Kære abarth venner
Glæder mig til at møde jer , giv besked hvad tid i kommer helst fra kl .16-17 så har jeg styr på det husk nu soveposer underlag osv så sørge jeg for resten , hvis det der et par stykke som gerne vil med udover de tilmeldte så har jeg plads hvis i kan ligge tæt det bliver ligesom en sovesal :-) så sidste chance for 4 personer mere
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)