Træf Danmark Bella Italia 13/14-9-2013

101 Replies, 71929 Views

(05-03-2013, 10:02 )holtani Skreiv: Heisan...
Hvor har du hentet frem denne meget viktig informasjonen??
Er det en bekreftet dato ?

Godt å se hva som betegnes som "meget viktig informasjon" Smile Vi treffes kanskje igjen der også i år holtani ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Kære venner det er muligt at overnatte i nyborg der ligger en campingplads med hytter, mange fra træffe tager lørdag med og hygger om aften, jeg finder lige link og vender tilbage.
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Hej


Hermed et link til campingpladsen, det er da flot med 4 biler fra Norge.

http://www.strandcamping.dk/dk/main-menu/velkommen.aspx


#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Hej Cyberdog

Det fine Abarth telt må du godt tage med vi får vores egne plads :-)
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Jeg tar selvsagt med telt og rollups Smile Må være litt tidlig ute til utstillingen da så vi får rigget oss skikkelig Smile

Gleder meg til den turen. Satser på vi samles i Oslo og kjører sammen mot Danmark folkens?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 26-03-2013, 19:51 av Cyberdog.)
Vi køre fra mig i god tid og vi hjælpes sammen med udstilling
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
(26-03-2013, 19:50 )Cyberdog Skreiv: Gleder meg til den turen. Satser på vi samles i Oslo og kjører sammen mot Danmark folkens?

Ser også frem til denne turen .. Planen så langt er å avspassere fredag, og blir gjerne med på et "kjørelag" mot Danmark. Jeg tar nok ferja fra Horten til Moss, og "henger" meg på et sted i Østfold ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(29-03-2013, 01:17 )nosern Skreiv:
(26-03-2013, 19:50 )Cyberdog Skreiv: Gleder meg til den turen. Satser på vi samles i Oslo og kjører sammen mot Danmark folkens?

Ser også frem til denne turen .. Planen så langt er å avspassere fredag, og blir gjerne med på et "kjørelag" mot Danmark. Jeg tar nok ferja fra Horten til Moss, og "henger" meg på et sted i Østfold ..

+1 Wink
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Er det mulighet for en ikke Abarth og henge seg med på caravanen nedover til DK? Jeg kjører isåfall rett til Fyn på fredagen og så treffes vi igjen der Smile Tar med telt og sovepose evt finner ett hotell for to overnattinger Smile Jeg må sjekke opp om jeg har fri når det nærmer seg derfor ingen påmelding på meg Smile
-1960 Fiat 500 Nuova
-2008 Fiat 500 1,2 pop
(Dette innlegget blei sist endra: 26-04-2013, 18:47 av wreckmaster.)
(26-04-2013, 18:46 )wreckmaster Skreiv: Er det mulighet for en ikke Abarth og henge seg med på caravanen nedover til DK? Jeg kjører isåfall rett til Fyn på fredagen og så treffes vi igjen der Smile Tar med telt og sovepose evt finner ett hotell for to overnattinger Smile Jeg må sjekke opp om jeg har fri når det nærmer seg derfor ingen påmelding på meg Smile


Nei, det er nok helt uaktuelt Tongue
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)