ABARTH driving day 2013

108 Replies, 74284 Views

Kjempefine bilder. Må si dere er bra heldige som har et så flott miljø der i sør.
Stilig at dere kjørte forskjellige biler alle sammen, var jo ikke to som var like engang.
Masse bra bilder, og kjempeheldige med dagen!
Dette må vel bli en årlig tradisjon (som et minimum) Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Ja dette må vi gjøre til ett årvisst arrangement, jeg lurte på om dere kanskje ville ta turen til Vestlandet neste år? Har allerede begynt å tenke på en rute.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(03-06-2013, 10:36 )Cyberdog Skreiv: Ja dette må vi gjøre til ett årvisst arrangement, jeg lurte på om dere kanskje ville ta turen til Vestlandet neste år? Har allerede begynt å tenke på en rute.

Jeg er med på å ta det på vestlandet, må jo bytte litt på å ta turen over fjellet Smile
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Jeg mener turen må gjentas mot høsten!
For meg går det dessverre dårlig med høsten. Vi har jo IW 10. August og Danmarkstur til Bella Italia i September. I tillegg skal jeg til Glasgow i Oktober
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 06-06-2013, 08:23 av Cyberdog.)
Stemmer i for den! Dette var helt klart en skikkelig suksess - og et flott minne for min del. Takk til Holtani for god planlegging og gjennomføring.
Kjørte deler av ruta med i dag med jobb bilen.. Ikke like fett med en tung transporter med henger etter Tongue
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
(06-06-2013, 08:41 )HenrikTA Skreiv: Stemmer i for den! Dette var helt klart en skikkelig suksess - og et flott minne for min del. Takk til Holtani for god planlegging og gjennomføring.

Hei, og takk for det...
Målet var en trase med noe for enhver smak, og jeg tror vi fikk til det...
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)