Abarth reg nr BD53430 Stjålet!

11 Replies, 7522 Views

I natt ble marerittet til virkelighet.

Kom hjem fra en kveld på byen til en tom gårdsplass og et tomt hus..
Noen hadde brutt seg inn og ribbet hus for anlegg og verdisaker pluss litt andre ting. Enkelte store ting hadde de tydligvis ikke fått plass til på første runde, for men jeg stod å ventet på politiet, kom de tilbake i abarthen. da de så meg dro de alt det bilen kunne, og møtte politiet rundt første sving.. Politiet la seg på hjul, men mistet de ganske fort..siste jeg hørte i natt var at de vistnok var tatt, men har fått fint lite info om hva status er på bilen. De ble vistnok pågrepet i Hønfoss området..

Faen dette suger maks..
Nei! Fy f***

Føler med deg. Bra at de ble tatt da i alle fall. Håper bilen er like hel og at du får tilbake det som var stjålet. Skulle fått lov å spytte på sånne folk i offentlig gapestokk.

Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_n...238451.ece

bilen min tror jeg..
Dette var skikkelig triste nyheter opel_grevling! Håper "ting" begynner å komme på plass igjen ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 17-09-2012, 21:19 av nosern.)
Da har politiet frigjort min kjære Claudia..
Hu er temmelig medtatt desverre.. Skader på front, venstre skjerm er totalt herpa, skader på førerdøra, bakfanger og begge felgene på venstre side. (De har vistnok vært innom et autoværn da de pressa seg forbi en politikontroll/sperring.. Innvendig står det ikke stort bedre til. Speilet er revet av, store riper og skader på den lakerte delen av dashbordet, merker og en del "nesten" hull i skinnsetene både forran og bak. Det lå også og fløt med veske i midtkonsollen og det ene dørtrekket. Hun har også blitt kjørt det remmer og tøyler kunne holde og litt til, så er spent på hva som kan dukke opp av skjulte skader etterhvert, hvis hu da ikke blir kondemnert. Tragisk..
Har noen bilder, men får ikke lastet de opp, da jeg ikke har egne pc`er lenger, merkelig nok.. Angry
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
Tragiske greier!

En ting er de synlige skadene, en annen ting er skader og senskader på det mekaniske etter hard bruk.

Jeg hadde kjørt hardt på for kondemnering her, dersom det er et snev an sjanse for dette. Vi fikk en bil stjålet for et par år siden, og etter mye om og men med forsikringen slapp jeg heldigvis å få den hjem igjen..

Lykke til!
Triste nyheter Opel_Grevling, her frister det med kondemnering og starte med "blanke" ark når det gjelder Abarth'en.
Slike hendelser skaper ofte masse ekstra jobb, bekymringer og tid man i utgangspunktet ikke har. Håper det praktiske rundt hus og hjem begynner å komme på plass igjen!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Kondemnering virker som den beste løsningen ja.. selv om det gjør vondt i hjertet å skulle avlive min kjære Claudia..
Har ikke hørt hva Enter har bestemt seg for enda, men ryktene fra verkstedet sier at det kan gå mot kondemnering.. Så da blir det vel å begynne jakten på en ny livspartner..

Fader til møkkafolk altså..
Hu blir ikke kondemnert, det gikk ikke forsikringsselskapet med på.. Men får det skriftlig at de tar høyde og ansvar for eventuelle skjulte skader som kan dukke opp.. Så får man se hvor mye det er verdt.. Angry

Blir det oppretting av skader i Norge eller ved et Abarth verksted i Tyskland?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)