Ritmo Cab med Abarth 130 TC understell og drivverk?

3 Replies, 3496 Views

Noen som vet om hvor enkelt det er å bruke understellet fra en Ritmo Abarth 130 TC på Ritmo Cab?
Hvor lett er det å få skilter på en Ritmo Cab som er bygd om med understell, motor og girkasse fra en Ritmo Abarth 130 TC?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Ritmo er vel Ritmo vil jeg anta.
Og hvorfor i all videste verden skal du fortelle kontrollmyndighetene om motor/drivverk/understellsbytte på en bil som straks er veteran og fritatt for avgifter etc.???
Gjør du det skikkelig ser de ikke forskjell uansett....

Har gjort lignende ting selv og gidder ihvertfall IKKE å lage problemer for mine egne prosjekt ved å "sladre" på meg selv så lenge de er veteraner.

Kos deg med ombygging og restaurering med god samvittighet du.
Må jo bare bli helt konge med en Ritmo Abarth cab vel.Cool

(Har en kompis som tenker på den samme ombyggingen med sin Ritmo cab..)
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!
(Dette innlegget blei sist endra: 23-08-2012, 23:52 av Dr.126.)
Har ingen planer om å fortelle noe mer enn jeg må. Men har fått inntrykk av at noen kontrollstasjoner kan være ganske pirkete og forlange dokumentasjon på det meste ved førstegangsregistrering av veteranbiler ..
Ønsker vel bare å være litt føre var!
Det sitter jo en skikkelig solid tverrsgående kanal i gulvet, samt veltebøyle, så den burde vel være stiv nok.
Og enig, en Ritmo 130 TC Abarth Cab burde bli helt konge ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Da er det jo bare å kjøre på da...Big Grin

Trenger du deler underveis så tar du kontakt med gutta i Retromobil.
Kan være litt trå til å svare, men de kan være trollmenn når det gjelder rariteter og sjeldne deler.Wink
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)