Italiensk weekend på vålerbanen 14.-16. sept.

20 Replies, 13729 Views

Jeg skal dit uten kjøredress, men med denneBig Grin:

[Bilde: th_SANY1168.jpg]
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!
(Dette innlegget blei sist endra: 28-08-2012, 13:40 av Dr.126.)
Looking great DR.126 Bra du trok til fonuft angående Abarth dekoren Big Grin

Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Svarte *#x§%¤^*''*#!!!!!!! Thatsit
Hele denne sesongen har det kommet noe i veien hver gang jeg skal på treff sånn at jeg ikke har fått dratt. Banghead
Nå går f*## meg IW i dass for meg også ser det ut til.Angry
Har fått beskjed om at campingplassen der jeg nå har vogna på første året (...og det ser også ut til å bli siste året...Dodgy), stenger på lørdag/søndag og at de IKKE åpner bom/stengsler igjen før neste vår, BASTA! (Sære svenskefaen!!!Icon_crazy)
Jeg blir altså nødt til å reise til Sverige der vogna står, og hente den så jeg får gjort reparasjoner og vedlikehold her hjemme i vinter.
Dermed spøker det stygt for min rekreasjonsweekend om jeg da ikke klarer å få hentet den før helga.

Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!
(Dette innlegget blei sist endra: 12-09-2012, 10:00 av Dr.126.)
Det høres kjent ut dessverre, noen ganger blir det prioriteringer som kommer foran bilinteressen. Du har min fulle sympati!
Hadde gledet meg til å se den "rå" 126 "Abarth'en" til Dr. 126, men det kommer vel flere muligheter ..
Håper det løser seg til det beste med campingvogna :-)
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 13-09-2012, 18:56 av nosern.)
Abarth'en var på Italiensk Weekend på lørdag, sammen med mye annet gromt av italiensk kjøretøyer. En fin blanding av Fiat'er, Lancia'er, Alfa Romeo'er, Abarth'er,++, Corsa Italiana kjøring og Stradale (TrackDay) hvor vi kunne teste egne kjørtøyer.
Abarth'en fikk tre x 25 minutter, første omgang med en Corsa Italiana fører i passasjersetet, to omganger alene. Lenge siden jeg har hatt det så gøy i et førersete!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 17-09-2012, 21:44 av nosern.)
Kuult. Misunner dere som kunne dra på Italiensk Weekend...

Icon_worthless

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 17-09-2012, 22:31 av Cyberdog.)
Jeg og...

Istedet for IW ble det campingvogn nedgriset av bjørkesaft/kvae/kliss/dritt/møkk og et stk fortelt til tusenvis av kr. som er ødelagt av samme dritten....Banghead

Selge vogn, kjøpe telt, og dra på alle Italienske treff neste år istedet kanskje....Confused
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!
(Dette innlegget blei sist endra: 18-09-2012, 01:04 av Dr.126.)
Det ble dårlig med bilder, men det finnes mye bra bilder på Norsk Alfa Romeo Forum (Italiensk Weekend 2012 bilder og sånn ..).
Det ble også dekket litt av BilNorge.no (BilNorge.no).
Her er et lite utdrag av Abarth GP SS bildene.
Abarth'en klar med startnummer og hjelm:
[Bilde: bilde11.jpg]
Et bilde av Abarth'en i godt driv på banen:
[Bilde: bilde13.jpg]
Et pausebilde av Abarth'en og fører:
[Bilde: bilde21.jpg]
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 16-07-2013, 08:52 av nosern.)
Prøvde også å teste ut Abarth Sport Kit modulen, men hadde ikke nok plass på SD-kortet for logging. Dagens SD-kortet har både kart og sport kit (Telemetry) programvaren installert. Nytt (stort) SD-kort er innkjøpt for kun Sport Kit (Telemetry) modul programvaren og loggedata. Alt som ble logget denne gangen var maks. turtall og hastighet, info fra en av kjøresesjonene sees på bildet.
Neste gang satser jeg på både logging av banekoordinater og mer info fra hver runde.
[Bilde: bilde22.jpg]
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 01-04-2013, 14:59 av nosern.)
Trackday kjøringen på Vålerbanen gav virkelig mersmak, har lyst på flere forsøk. Siste sjanse med Corsa Italiana denne sesongen er på Rudskogen lørdag 6-OKT, dessverre passer det ikke for meg :-( Men jeg er garantert tilbake neste sesong. Nye Rudskogen fikk mye skryt på IW. Noen på forumet som har tenkt seg til Rudskogen?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)