El Santo

6 Replies, 4820 Views

Hei Abarthisti!
Jeg har nettopp registrert meg. Abarth entusiast så lenge jeg kan huske. Min første bil ble handlet inn høsten 1988 og var en 1985 modell Fiat Ritmo Abarth 130TC med 29 000 km under hjulene sine. Vi nøt mange flotte stunder sammen frem til jeg solgte den i september 1992, da Alfa Romeo viruset hadde grepet meg kraftig.

Fredag den 13. juli fikk jeg levert min Abarth 500. For en deilig og morsom bil.

Jeg sender en stor takk til initiativtakerne bak dette forumet.


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Hjertelig velkommen skal du være. Lekker bil. Blir dessverre litt kort svar da jeg sitter på dårlig internett på en campingplass ved Gardasjøen Smile Min Abarth er i hjemlandet en tur Wink

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Hei El Santo,
Velkommen! Her har vi plass til mange Abarthisti'er :-)
Skikkelig fin bil med tøffe felger, ikke så mange røde 500'er! Så får vi håpe at fredag den 13. bringer lykke over bilen ..
Hva er fargekoden til rødfargen?
Vi er flere på forumet som fikk Abarth "viruset" med en 130TC. Har hørt at Alfa Romeo "viruset" også kan være livsvarig, ser at du har to fine "perler" av det merket også.
Har du kjøpt bilen brukt i Norge eller er den importert fra f.eks. Tyskland?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Takk for velkomst hilsen. :-)

Abarther er tøffe biler i alle versjoner og farger. Fargen på min heter Rosse Sfrontato B/B VR., kode 111/A. Navnet på fargen her i Spania er Rojo Scuderia.

Jeg er av den oppfatning at alle italienske biler liker å komme hjem til sitt hjemland minst en gang. Selv var jeg i Italia med min Fiat Ritmo Abarth 130TC i 1991, med en spektaktulær tur over Passo Stelvio. I juni 2010 var min kjære señorita og jeg i Italia for å feire 100-års jubileumet til Alfa Romeo. Turen gikk selvfølgelig i vår 1986 modell Alfa Romeo GTV 2,0 hvor vi også var innom Monte Carlo, Verona, Venezia og flere fjellpass som Stelvio og San Bernardo.

Min Abarth er kjøpt ny i Valencia (en av kun seks Abarth forhandlere i Spania) da jeg bor her nede. For meg er 13 et lykketall, så jeg syntes det var ekstra morsomt at bilen ble levert den trettende. Flere bilder kommer når Tributo Ferrari stripene kommer på neste uke. Disse stripene var det forhandler som ønsket å sette på, noe jeg ikke har noe i mot. :-)
Velkommen super flot Abarth
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Et par bilder tatt forrige helg ved Cabo de la Nao, Spania.


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
       
Velkommen.
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)