Problemer med B&M mediaplayer

3 Replies, 3290 Views

Heisann.
Jeg har litt problemer med mediaplayeren i Claudia..
Funket ok i et par dager.. Så begynnte den å kun spille 1 sang. Dvs at den kjørte en låt i repeat, sånn at jeg må manuelt bytte sang hver gang, og nå finner den plutselig ingen media på Usb pinnen, men jeg får den stadig til å spille, hvis jeg velger play all..
Noen som har vært borti det samme? og eventuelle løsninger ?

Kim
(10-06-2012, 10:15 )opel_grevling Skreiv: Heisann.
Jeg har litt problemer med mediaplayeren i Claudia..
Funket ok i et par dager.. Så begynnte den å kun spille 1 sang. Dvs at den kjørte en låt i repeat, sånn at jeg må manuelt bytte sang hver gang, og nå finner den plutselig ingen media på Usb pinnen, men jeg får den stadig til å spille, hvis jeg velger play all..
Noen som har vært borti det samme? og eventuelle løsninger ?

Kim

Har sett lignende på andre forum. Gjentagende tips er å legge inn en ny sang på minnepinnen (eller hele på nytt) slik at du tvinger bilen til å bygge mediabibioteket på nytt. Sjekk også at B&M ikker er satt til å loope en sang

Chassinummer før 504557

Her har jeg ikke funnet manualen, men husker at menystrukturen for Media Player er noe enklere her. (kan også identifiseres ved at bilen mangler Aux inngang mellom setene og kun har USB)

Chassinummer etter 504557

Track loop
When the Track loop is activated, a track
is played back repeatedly.
?To activate Track loop using manual
interaction:
Activate the Main Menu, selectMEDIAPLAYER,
SETUSB, TRACK
LOOP and then press SRC/OK or ß/MAIN.
To activate the Track loop function,
select LOOP ON and press
SRC/OK or ß/MAIN. To deactivate
the function, select LOOP
OFF and press SRC/OK or ß/MAIN.
} Or, using voice interaction:
Press ‘ and say “Track loop
on” or “Track loop off”.
Note
With Track loop on, use the previous
and next track functions to go to the previous
or next audio track which will be
looped

Håper du får det til Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(10-06-2012, 10:15 )opel_grevling Skreiv: Heisann.
Jeg har litt problemer med mediaplayeren i Claudia..
Funket ok i et par dager.. Så begynnte den å kun spille 1 sang. Dvs at den kjørte en låt i repeat, sånn at jeg må manuelt bytte sang hver gang, og nå finner den plutselig ingen media på Usb pinnen, men jeg får den stadig til å spille, hvis jeg velger play all..
Noen som har vært borti det samme? og eventuelle løsninger ?

Kim

Jeg hadde tilsvarende problemer, tilslutt "låste" den seg bare på en sang som ikke ville spilles. Når jeg sjekket USB pinnen inneholdt denne også en del andre filer som bl.a. coverbilder og Windows systemfiler. Slettet alle disse filene, beholdt bare lydfilene. Mediaplayeren har oppført seg eksemplarisk etterpå.

Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Nå har jeg prøvd begge tipsene, og det ser ut for (krysser fingre) at det funker brillefint igjen Smile

takk for hjelpen Big Grin



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)