Ny Abarth

29 Replies, 19279 Views

Hejsa venner

Så har jeg solgt min elskede GPA og købt Abarth 500 ss Ferrari dealers version bilen er helt ny #42/200 stk i verden mere info følger når jeg får tid.
http://www.124grandeabarth.dk/17952644
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Gratulerer så mye 124grandeabarth. Morsomt med spesialutgaver Smile

Congrats

Icon_worthless

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(01-06-2012, 18:39 )Cyberdog Skreiv: Gratulerer så mye 124grandeabarth. Morsomt med spesialutgaver Smile

Congrats

Icon_worthless

C

Har du styr på abarth navigation osv kan ikke få den til at virke
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Jeg har hatt problemer med min MAP enhet siden dag 1. For det første hadde den ikke kart over Skandinavia så det var kun europaveier som fantes på kartet. Den ville heller ikke parre seg med bilen. Den godtar pairing og jeg taster inn verifiseringskoden. Bilen sier welcome og Blue&Me MAP står i displayet. Men når jeg så åpner en av applikasjonene, enten Navi eller Sport modulen så er den ikke connected. Har forsøkt alt mulig, resatt bilen, resatt MAP enheten, Forsøkt å oppgradere Blue&Me i bilen men får da bare Config Error i displayet.

Den ble sendt til forhandler i Tyskland som ikke fant noe galt og visstnok fikk parret den i sin bil. Men jeg mistenker at de bare ventet til de fikk welcome og B&M i displayet og ikke åpnet navi eller sport applikasjonene. Mistenkte den gangen at det var mangelen på kart som var årsak og kjøpte inn kart over Western Europe, fra en forhandler i Storbritannia samt at jeg plutselig fikk ett kart fra Auto Ital (derav har jeg en ekstra til salgs) men det eneste forbedringen var at jeg nå kan bruke navi, men den pairer fortsatt ikke med bilen og funksjonaliteten med telemetri virker fortsatt ikke Sad Jeg har i mellomtiden også kjøpt meg TomTom Go1000 Live (samme som TomTom Blue&Me 2 som Fiat selger) og holder som passer i dashboard porten. men Abarth enheten ser jo 1000 ganger bedre ut så den blir vanligvis stående i bilen som ett monument over 5000 bortkastede kroner...

Jeg mistenker at en eller annen har oppgradert bilen min med en Blue&Me versjon som ikke er laget for bilen, eventuellt så er det den nye versjonen av hardware i bilen (når de fikk Aux inngang og innebygget støtte for iPhone/iPod musikkinnspilling) som ikke liker Magneti Marelli dingsen.

Hva går dine problemer ut på?

Er bilen helt ny? Trodde de Ferrari dealer bilene ble bygget i 2009/2010 jeg?

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Hei 124grandeabarth,
Gratulerer!!
Noen erfaring med kjøregleden i en 500 Abarth SS sammenlignet med GPA Abarth SS?
GPA Abarth SS ble solgt i Danmark?
Min navigasjon og Telemetry modul virker bra, men må resettes av og til hvis jeg har tilkoblet mobiltelefon og memorystikk i ekstern USB stikk. I likhet med Cyberdog måtte jeg kjøpe ekstra SD-kort med kart for Scandinavia.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Bilen er fra 2009 men aldrig kørt, stået hos forhandler i danmark, han har faktisk 2 stk. #42 og 43.
Min GPA ss står til salg hos forhandleren.
Fik blue and me til at virke med en opdatering 5,5 som du forslog 1000 tak.
Nu bestiller jeg kort for at se om navi virker.
Jeg ville gerne have flere racerbaner på hvordan gør man det?
Køreglæde skal stå sin prøve fra den 13 juni hvor turen går til Zillertal og Italien.
Stor tak for jeres repons.
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
(Dette innlegget blei sist endra: 03-06-2012, 08:34 av 124grandeabarth.)
Du kan legge inn dine egne racingtrac ved å benytte valget “ACQUIRE
CIRCUIT”. Da må du kjøre rolig rundt banen i en runde, enheten recorder posisjonene med GPS'en og lagrer GPS koordinatene med banenavnet. Bare husk tålmodighet, maks. 50 km/t :-)
Gleder meg til rapport om kjøregleden/sammenligningen etter 13 juni.
Blue&Me dokumentet "Sport Kit En" som beskriver bruken av enheten, kan lastes ned fra Blue&Me sidene på internett.
God tur til Zillertal og Italien!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 03-06-2012, 09:00 av nosern.)
(03-06-2012, 09:00 )nosern Skreiv: Du kan legge inn dine egne racingtrac ved å benytte valget “ACQUIRE
CIRCUIT”. Da må du kjøre rolig rundt banen i en runde, enheten recorder posisjonene med GPS'en og lagrer GPS koordinatene med banenavnet. Bare husk tålmodighet, maks. 50 km/t :-)
Gleder meg til rapport om kjøregleden/sammenligningen etter 13 juni.
Blue&Me dokumentet "Sport Kit En" som beskriver bruken av enheten, kan lastes ned fra Blue&Me sidene på internett.
God tur til Zillertal og Italien!

Kan du gi oss en link til stedet der det står om Sports Kit?

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Beklager, finner ikke igjen dette dokumentet på nettet. Det finnes imidlertid også på CD'en "Blue&Me Map with Telemetry" som leveres med enhetene, i underkatalogen "3". Kanskje dokumentet kan legges ut på forumet?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Gratulerer med ny fet bil Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)