Ny som Abarthisti, men oppvokst autofil!

3 Replies, 245134 Views

Heisann,

Jeg er ny her, men ikke ny til den italofile basillen Smile

I dag fikk jeg min aller første Abarth! Noe jeg har drømt om siden de først dukket opp på italiensk dag når jeg var rundt 14 år gammel.
(Mitt skiltnummer bare for de som undrer er BT27557)

Jeg solgte unna Fiat panda og Ducati. Så nå sitter jeg på nøkkelen til min Record Grey 595 Competizione!

Den er en 2015 mod med alt det riktige utstyret som kun har kjørt 17,000km

Mine to favoritt ting må være supersport felgene på sommer og de brune alkentara sabelt setene.


Så om dere ser en Record grey 595 med grå abarth stripe. Så må dere bare sprelle så mye som mulig med armene så jeg ser dere, må få trent vinke handa Smile

Om noen vil ta kontakt med meg på facebook er det også lov da jeg håper på å bli tatt godt imot når jeg dukker opp på Vårtreff 11. Mai Big Grin

Mvh
Pål Berg-Olsen
2015 Abarth 595 Competizione
2011 Abarth Punto Evo
Gratulerer - regner selvfølgelig at den står til forventningene! 
Den perfekte årstiden for anskaffelse av en slik bil, blir vel noen km før vårtreffet :Smile
Regner med at vi snart ser deg i FB gruppen "Abarth Club Norway" også ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 18-03-2019, 21:30 av nosern.)
(18-03-2019, 21:27 )nosern Skreiv: Gratulerer - regner selvfølgelig at den står til forventningene! 
Den perfekte årstiden for anskaffelse av en slik bil, blir vel noen km før vårtreffet :Smile
Regner med at vi snart ser deg i FB gruppen "Abarth Club Norway" også ..

Takk takk Big Grin
Hadde ikke hørt om den siden, men skal definitivt dukke opp der også!
2015 Abarth 595 Competizione
2011 Abarth Punto Evo
Gratulerer igjen med en flott Abarth Smile Abarth Club Norway er klubbens Facebook gruppe Smile. Ikkelenge igjen til vårtreffet nå nei Smile Kommer over fjellet fra Bergen. Men i tysker da. Men Christian hos Autovia har hintet om lånebil for kjøreturen etter vårslippet Wink
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)