Abarth 500 11' selges.

0 Replies, 1160 Views

Etter snart to år som eier av Abarthen har jeg etter mange runder med meg selv, halvveis bestemt meg for å selge.. Blush

Bilen står vinterlagret i tørr carport, med skilter innlevert til vegvesenet (lagringsforsikring og null vegavgift) og kan hentes ut ved evt. prøvekjøring eller ved salg. 

Bilen vil bli solgt med nytt batteri + oljeservice da bilen har stått i ro de siste 5 månedene ca. (Stått innendørs som utstillingsbil hos min bror som jobber for bilforhandler, og nå siste 1-2 månedene i carport hos meg.) Startet og kjørt opp til driftstemperatur ca. 1 gang hver fri periode.

Grunnen til at jeg selger bilen er fordi madammen har tatt sertifikat, men av prinsipp valgt å ta kun på automat..  Icon_crazy Icon_crazy 
I tillegg til at jeg nå jobber offshore og vi ikke har behov for en bil som kun blir brukt innimellom og kun av meg. 

Når det gjelder den mulige gasspjeld feilen er jeg i det hele tatt usikker på om den er reel. Men jeg hadde bilen hos en mekaniker som kjørte diagnose på den og han sa det muligens var gasspjeld som var defekt, evt måtte renses. 

Disse koster ca. 3-7000,- hos eurodel.no eller autodoc. Godt mulig en Abarthist her inne besitter kunnskaper som ordner den evt feilen uten å gå til innkjøp av ny, men jeg så ikke behovet da den ikke skulle brukes før nå til våren uansett
.
Har ikke merket noen som helst problemer med tomgang/turtall når jeg har hatt start på den de siste 1-2 månedene. Ellers er det en abs sensor jeg mener er på høyre side bak som må byttes og en bærearm foran. 


Jeg har 3 alternative priser for bilen.

130.000,- Alle evt. feil fikset og ferdig EU godkjent
115.000,- EU godkjent uten at feil er fikse
100.000,- hvor kjøper ordner alt selv. 
100.000,- er MINSTEPRIS, bud under dette vil ikke bli vurdert. 
Neste PKK er 31.03.2019

Se finn annonse for mer info og bilder.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125747091

Bilen står på Askøy utenfor Bergen. 
Ta kontakt på tlf 458 444 85 eller via Finn.no,da jeg sjeldent er her inne på forumet.

Mvh. 
Fredrik Otterlei Danielsen.


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)