Nytt medlem, men gammel forumbil!!

5 Replies, 58561 Views

Heisann.
Kan introdusere meg selv. Mitt navn er Rune. Kommer fra Harøy som ligger midt mellom Molde og Ålesund . Er min første abarth dette.  Kjøpte  en 695 fra cyberdog på dette forumet. Og den bilen trenger sikkert ikke mer introduksjon. Sålangt fornøyd etter 2 ukers bruk. 
Kjøpte meg en ny Fiat  500 i 2010, og det er det eneste jeg har eid av det italienske merket. Men likte egentlig den bilen ganske godt. 
Men er bilinteressert litt over snittet. Og Abarth har jeg vært intressert i siden jeg var på classic billøp i Italia, Frankrike og Tyskland. Der går det mye gammelt gull.  
Har også vært aktivt med i Porsche club Norge på turer og div. Men solgte min siste Porsche i 2017 etter 10 år sammenhengende som Porsche eier. (Prøvde mange forskjellige modeller) måtte prøve noe annet var tanken.  Har også kjørt mye mc. Men er blitt allergisk mot regn og kjører nå kun bil. 
Eier nå en ny ford mustang!  i tillegg til Abarth 695 som blir «bruksbilen»,  har ikke behov for bil i det daglige.
Rune F 

X.   2011 ABARTH 695 TRIBUTO FERRARI
(Dette innlegget blei sist endra: 22-10-2018, 14:15 av RUF.)
bilde :


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Rune F 

X.   2011 ABARTH 695 TRIBUTO FERRARI
Velkommen Rune. Fin bil du har Wink Håper du koser deg med den lille røde raketten Smile Gi en lyd hvis du lurer på noe rundt bilen. Håper du blir like hekta på disse små skorpionstikkene som vi andre her inne Smile Godt å se at den har fått på stripene igjen Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Velkommen Rune! Gratulerer med Abarth - og ikke hvilken som helst Abarth heller. Lykke til!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Velkommen og gratulerer Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Velkommen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)