Fiat Ritmo Abarth Klubb Sommertreff 2018

4 Replies, 3624 Views

Fiat Ritmo Abarth Klubb og Fiatkameratene arrangerte italiensk biltreff på BP Nøtterøy (Brødrene Hansens Auto) 12. august, 
med etterfølgende piknik på Verdens Ende.

Klubbens Ritmo Abarth'er:
[Bilde: bha-ritme-abarth.jpg]

[Bilde: bha-ritme-abarth1.jpg]

Godt utvalg på parkeringsplassen:
[Bilde: bha_parkering1.jpg]

[Bilde: bha_parkering2.jpg]

Noen gode gamle Fiat'er:
[Bilde: bha-fiat-500L.jpg]

[Bilde: bha-fiat-600.jpg]

Treffet ble avsluttet med kolonnekjøring til Verdens Ende med piknik i det fine været:
[Bilde: bha-verdensende.jpg]
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Det er mye jeg har gått glipp av i sommer ser jeg Sad  Veldig flotte bilder og treffet ser ut til å ha vært like bra som fjorårets.

Men, jeg var vel ca her jeg da så har da unnskyldningen i orden
   
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(29-08-2018, 08:29 )Cyberdog Skreiv: Det er mye jeg har gått glipp av i sommer ser jeg Sad  Veldig flotte bilder og treffet ser ut til å ha vært like bra som fjorårets.

Men, jeg var vel ca her jeg da så har da unnskyldningen i orden

Unnskyldningen for dette treffet er i orden Cyberdog og vi finner sikkert en god unnskyldning for Italiensk Dag også Smile
Men ryktene om at du kun skal kjøre tyske biler fremover "sliter" jeg litt mere med, selv om en av dem har Abarth eksosanlegg.
Men likevel - Lykke til Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Den er ikke solgt enda nosern, og jeg selger ikke for enhver pris. Har over 5000 visninger på annonsen men har ikke signert noe enda. Mange som spør om innbytte og det er jeg ikke interessert i. Så sjansen for at det står en rød Tributo Ferrari i garasjen her også neste år er ganske stor.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 31-08-2018, 12:12 av Cyberdog.)
Abarthistigjengen ønsker deg lykke til Cyberdog, og regner med at vi sees også neste år - helst i en rød Abarth Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)