Sandnes/Stavanger treff 15. til 17-JUN-18?

5 Replies, 3442 Views

Da ble det et kort og hyggelig møte med aBarTh i kveld som var på vei til Rudskogen. Veldig hyggelig med slike spontane møter
med Abarthisti.no medlemmer.
Jeg er i Sandnes området, med Abarth'en, helgen 15-JUN-18 til 17-JUN-18, og har lyst til å treffe flere Abarthisti.no-medlemmer
fra Rogalands-området. Noen mulighet og interesse for et treff?  (phantom, aBarTh, AbarthCinquacneto,++)

Lykke til på Rudskogen aBarTh!

Her et bilde fra kveldens møte med aBarTh på Lasses i Telemark (Shellstasjon med Abarthbensin Smile)
[Bilde: Lasses-aBarTh.jpg]
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 28-04-2018, 00:09 av nosern.)
Noen interesse for et Abarthtreff i Sandnesområde til helgen (15. eller 16. juni)?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Det må vi absolutt få til, nosern! Jeg er klar!
Så sant tidspunktet klaffer så kommer jeg
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Da fikk vi til litt dekksparking på lørdagskvelden, takk for en hyggelig prat.

[Bilde: sandnes18.jpg]
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
I lige måde. Det er faktisk det største Abarth-treffet jeg har deltatt på så langtSmile
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)