Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vårtreff 2018 hos Autovia lørdag 26. mai
Har planer om å ta en tur, så blir hyggelig å møte folk her herfra! Smile
Svar
Da ser det desverre ut til att vår treffet ryker... rekker ikke tilbake fra Italia, men da har vi fått kjørt mye Abarth :-)
Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning 2++HP - Target 3++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++
Svar
Søren. Jeg gledet meg til å se beistet Smile
Svar
(26-04-2018, 20:00 )Cyberdog Skreiv: Søren.  Jeg gledet meg til å se beistet Smile

Om alt går etter planen, så kommer vi inn med Kiel båten 26/5, og om vi rekker det, skal vi selvsagt kjøre innom, da er dn også ferdig tunet hos Scara :-)
Så får vi se hvor langt vi tørr og gå.......
Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning 2++HP - Target 3++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++
Svar
Har klubben "reservert" plass? Eller er det første mann til mølla får finest plass?
Svar
Vi har ett antall reserverte plasser, men det er førstemann til mølla som får disse, etter det må man fylle opp på resten av området
Svar
Det nærmer seg Vårslippet er dere klare?
Svar
Da er det ikke mange timene igjen. Jeg og Thomas kjører over fjellet fredag morgen. Har med T-skjorter for salg til halv pris og selvsagt Abarthisti stickers. Vi snakkes Smile
Svar
Noen bilder fra gårsdagens, prøvde å legge de til som vedlegg så får vi se hvordan det fungerer Big Grin

Svar
Ser noen glemmer det siste steget når de ligger til bilder som vedlegg. Trykk på knappen sett inn i innlegg så blir formatteringen bedre, hvis ikke blir bildene som regel for store i visningen. Har fikset det for deg nå

Takk for gårsdagen forresten, ble en flott dag Smile
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)