Vi må slutte med Photobucket

0 Replies, 1156 Views

Photobucket har "kidnappet" bildene til millioner av brukere (ca. 100 millioner brukere)
 

[Bilde: file.php?id=1697]
Dette er ganske alvorlig for noen av oss (og dermed for mange forum verden over).

Millioner av bilder har forsvunnet over natta fra interesse-forum over hele verden.

Mange historiske tråder vil etterhvert fullstendig miste sin verdi fordi de jo er basert på bilder.
Det vil koste hver bruker kr. 4000,- pr. år for å kunne få orden på trådene igjen.

De færreste vil betale "løsepengene".

Jeg har selv vært kunde hos Photobucket (ja jeg betaler US$25 pr.år) i mange år.  Klubben er også betalende kunder
Betalende kunder får "amnesti" for sine bilder og kan dele dem frem til høsten 2018, DA MÅ MAN BETALE kr. 4000,- pr. år for å få vise dem her eller på andre forum.
Disse betingelsene har kommet helt uten forvarsel for noen kunder (de som ikke har betalt tidligere) og som en stor overraskelse på de andre.

Jeg konstaterer at svært mange bilder nå er borte fra tråder på dette forumet.
Dette er veldig synd.


Som en begynnelse har vi økt størrelsen på vedleggene på forumet og økt serverplassen vår.  Jeg oppfordrer derfor alle brukere om å laste opp bilder de vil dele til forumet som vedlegg
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 25-09-2017, 14:01 av Cyberdog.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)