Howie sin 500c

7 Replies, 8825 Views

Ahh endelig i gang med puss og kos før vårtreffet til helgen.
 
Tok de første bildene av bilen etter dagens vask, og her er resultatet. ( Ja, jeg brukte litt filtre siden det fremdeles er litt triste farger ute...)
Bildene er fra et miljø hun definitivt trives godt i...legg merke til at jeg kjørte med vinduet litt åpent i kveld :-)

Skorpionen på panseret ble litt for mye "Ferrari rød" skulle nok vært mere "Alfa Rød".
Bytter nok ut den mot en farge som matcher speilene og får samtidig noen som er litt bedre enn meg til å montere den.
   
Og et bilde av baken, ganske så fine former må jeg si. (Men det er vel alle her på forumet klar over for lenge siden...)
   
Ser frem til å treffe alle på lørdag og håper på inspirasjon og hyggelig selskap!
Driver
Neste oppdateringer jeg planlegger er nye seter og semisclicks (Kjører jo ikke i regnvær likevel..)
Kanskje nye baklykter lik 2017, skvettlapper, 4 punkt belter og et bedre plassert innsug også? And the story continues.....
Det blir gøy å treffe deg og bilen Howie Smile Snakkes lørdag
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Synes det ser godt ud
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Ser frem til å se bil og hilse på sjåfør på lørdag!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Takk for hilsener.
Litt trist at det er hvitt ute men værprognosene ser positive ut.
Bilen er nok kanskje kjent for noen da det er bilder av den andre steder på forumet.
Sees!
Fra en veistrekning ved grensen mellom Akershus og Østfold et sted...
   
   
Hei Howie og takk for sist Smile

Nydelige bilder.

Har bare en liten bønn. Jeg ønsker at leien av webhotellet skal være så lav som mulig da jeg betaler dette av egen lomme. Det er derfor ønskelig at man bruker photobucket til å laste bilder opp til for så å lenke dem til forumet. Har du ikke egen photobucket konto kan du bruke Abarthisti sin.

Les mer om hvordan her: http://www.abarthisti.no/forum/showthread.php?tid=346
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(24-05-2017, 13:39 )Cyberdog Skreiv: Hei Howie og takk for sist Smile

Nydelige bilder.

Har bare en liten bønn.  Jeg ønsker at leien av webhotellet skal være så lav som mulig da jeg betaler dette av egen lomme.  Det er derfor ønskelig at man bruker photobucket til å laste bilder opp til for så å lenke dem til forumet.  Har du ikke egen photobucket konto kan du bruke Abarthisti sin.

Les mer om hvordan her:  http://www.abarthisti.no/forum/showthread.php?tid=346
Hei igjen og takk for sist ja :-) Skal nok finne ut av "foto-bøtta" for det kommer flere bilder...



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)