Bilstein b14 på plass

6 Replies, 3891 Views

Avreise til ringen nærmer seg, samme med påsken for den del. Litt jobb på jobben, og litt jobb på Albert blir det og førvi tar noen dager i påskesnøen.. 
Derfor var det veldig kjekt å hente en solid pakke med 2 komplette sett Bilstein b14 coilovers i sist uke. Unboxing:
   
2 sett henger sammen med gruppekjøp som jeg satte opp sammen med Abbie. Av med transportplasten
   
Ytteremballasje fjernet. Det lover god kvalitet når til og med brunpappen har skikkelig dekor :-)
   
Av med stripsen, og åpning av tapen.
   
Under første papplag, en konvolutt med litt monteringsanvisninger, og tüv-papirer
   
Andre lag skjulte justeringsnøklene
   
Første framdemper. Godt innplastet.
   
I sin aller herligste:
   
Og til slutt en liten hilsen fra min deledealer #1:
   
Hadde noen øyeblikk til overs i går kveld, og da ble alle metalldeler vokset med Swissvax Autobahn, og all plast innsmurt med Swissvax Pneu. Satser på å beholde nylooken leeeenge.

Før og etterbilder kommer når arbeidet er gjort.
Gøy med unboxing Smile Håper du blir fornøyd med Bilstein. Jeg er litt sånn meh til mine. Syntes bilen fikk en litt sånn rar pendelfølelse på dårlig asfalt. Kan jo hende det er det bakre DNA staget jeg fikk montert samtidig men..
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Oisann. Det var ikke bra. Håper på det bedre hos meg, da det er de originale demperne og mest sannsynlig noen ettermarkedsfjærer som står på bilen nå.  Bright_idea
Alltid gøy med nye deler til Abarth'en - lykke til med montering!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Cyberdog: lurer på om DNA staget har gjort sitt, anbefales kanskje ikke på en så liten smal fwd bil for det uavhengige hjulopphenget blir ikke så uavhengig som det skal være.
Men vi får i alle fall prøv det skikkelig ut neste uke på 3000km + tur og x-antall turer rundt Ringen.
A500 Essesse/Bilstein B14/EBC upgrade/shortshift/OZ Racing++
Du får holde meg oppdatert på ditt inntrykk Smile

Her i gården bygges det iPad mini inn i dashbordet i helgen.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)