Nytt medlem her

5 Replies, 38435 Views

                Hei Abarthister.

Jeg er en lykkelig eier av en knalltøff 2008 500 Abarth som er litt tunet opp. 
Kjøpte denne i 2014 og da hadde den gått kun 14 000 KM, blitt brukt som konebil og til og fra butikken. 

Har siden montert Magneti Marelli eksos, downpipe, byttet ECU, Induction Kit, Short Shift og nytt understell. 
Planen videre er å montere intercooler i front og bytte til en større turbo og bremser.

Alt har jeg kjøpt fra TMC Motorsport, veldig fornøyd med kundeservicen der og rask levering.

Noen som har gjort noe lignende?
(Dette innlegget blei sist endra: 14-03-2017, 19:09 av AndersS.)
Velkommen

Jeg har gjort det hele, også købt en del af TMC og andre steder.
1446 turbo kit 206 hk
big brembo
SS kit
koni
gtech short shift
monza
Sparco rollcage
Assetto front gitter
Sabelt sæder
H seler
Bagsæder afmonteret som Biposto
En masse personlige styling stikkers
Omp trånstiver
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
(Dette innlegget blei sist endra: 14-03-2017, 21:00 av 124grandeabarth.)
Velkommen i gjengen,
Morsomt å se Abarth'er som det stelles pent med og "foredles". Flere av oss på forumet som handler bl.a. hos TMC.
Godt at du endelig fant veien inn på forumet etter flere år med en Abarth.
Noen mulighet for å se Abarth'en i løpet av sommeren?
Vårtreff i Sandvika lørdag 13. mai, der pleier det å komme en del Abarth'er Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Velkommen Smile. Alltid hyggelig med nye Abarthisti. Hvor holder du til i verden?

Jeg har vel gjort det meste med mine 2. Den første med ECU tuning, GTT induction, Tarox kjempebremser og Assetto Corse luftinntak i panseret. Den jeg har nå har fått all krom erstattet med karbon, ECU tuning og Biposto lookalike induction kit fra Scara73

Beholder baksetene da jeg transporterer svigermor av og til, men kunne godt tenkt meg å fjerne dem og få en slik rollbar som er i 695 Biposto.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Velkommen i galehuset Wink
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Velkommen AndersS! Ser ut til at du har mange bra mods! På min esseesse har jeg gjort følgende:

Finjustert til 187hk på rullende landevei hos Kvål Auto
Bonalume short shift
DNA torsjonsstag bak
DNA kyllingbein
DNA chassisavstiver
Koni FSD
BMC OTA innsug
Eksentriske camberbolter (kom i posten i dag)

Hører gjerne hvordan resultatet blir med ny intercooler! Var det mye å hente på katalysatoren?

Hvor i landet hører du forresten til?
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
(Dette innlegget blei sist endra: 15-03-2017, 20:23 av aBarTh. Grunn til ending: Skrivefeil )



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)