Ciao

7 Replies, 38947 Views

Hei,

Jeg heter Jesper og er nytt Arbathisti-medlem. Jeg bor utenfor Oslo og er den nye lykkelige eieren av HenrikTA (tidligere medlem) sin A500C Bicolore.
Jeg gleder meg til diverse treff og til å møte en masse andre entusiaster.

Forza-Abarth-hilsen,
Jesper
Velkommen
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Velkommen, og gratulerer med ny tøff Abarth.
Abarth'en er allerede godt kjent i "klubben" og veldig hyggelig at ny eier ønsker å følge opp Smile
Mange av oss går nok litt i "dvale" på denne årstiden, men kommer sterkere tilbake til våren.
Du er masse velkommen på treff++, ser frem til å treffe ny eier allerede på vårtreffet Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Velkommen og gratulerer med flott bil Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Velkommen skal du være og gratulerer med flott bil som er en av grunnleggerne av Abarthisti Norge. 1 av 4 biler på vårt første treff Smile. Veldig hyggelig hvis bicolore'en blir å se på flere treff og samlinger

[Bilde: P8193693.jpg]
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Takk! Smile

(01-12-2015, 19:48 )124grandeabarth Skreiv: Velkommen
Tusen takk! Ser frem til treff++ og å hilse på dere andre til vårtreffet Smile

(01-12-2015, 20:08 )nosern Skreiv: Velkommen, og gratulerer med ny tøff Abarth.
Abarth'en er allerede godt kjent i "klubben" og veldig hyggelig at ny eier ønsker å følge opp Smile
Mange av oss går nok litt i "dvale" på denne årstiden, men kommer sterkere tilbake til våren.
Du er masse velkommen på treff++, ser frem til å treffe ny eier allerede på vårtreffet Smile
Takk for hyggelige hilsener. Visste ikke at den var blant de 4 første biler - morsomt Smile. Jeg har absolutt planer om å få bicoloren med på mange treff og samlinger. Vi sees!

God helg til dere alle!
Jesper




(04-12-2015, 20:27 )Cyberdog Skreiv: Velkommen skal du være og gratulerer med flott bil som er en av grunnleggerne av Abarthisti Norge. 1 av 4 biler på vårt første treff Smile.  Veldig hyggelig hvis bicolore'en blir å se på flere treff og samlinger

[Bilde: P8193693.jpg]



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)