Hei fra ny 595 eier.

7 Replies, 35953 Views

Hei.
Har akkurat fått håndkjøpt en 595 comp fra Autovia idag.
Vært i tenkeboksen en god stund, men nok er nok, og idag ble det handel.
Hadde en liten testtur, og alt stod til forventningene, men best av alt var antageligvis lyden.
Utrolig morsom bil, som også var overraskende smidig til "hverdags-kjøring"
Kjempegod service fra Svend på Autovia også!
Gleder meg stort til levering, blir antagligvis på mandag 9. november.
Blir vel en utrolig lang helg....



Tor H


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
TorHHei.
Har akkurat fått håndkjøpt en 595 comp fra Autovia idag.
Vært i tenkeboksen en god stund, men nok er nok, og idag ble det handel.
Hadde en liten testtur, og alt stod til forventningene, men best av alt var antageligvis lyden.
Utrolig morsom bil, som også var overraskende smidig til "hverdags-kjøring"
Kjempegod service fra Svend på Autovia også!
Gleder meg stort til levering, blir antagligvis på mandag 9. november.
Blir vel en utrolig lang helg....



Tor H

Hei
Gratulerer med ny Abarth, fantastisk bil. For å korte ned ventetiden, kan du kose deg med klipp på youtube, lese deg opp på forumet og nettet, plutselig er det mandag Smile

Olav H
Gratulerer med flott bil.  Gleder meg til å se den i levende live ved en passende anledning.

Icon_worthless
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Har allerede trålet youtube og nettet så godt som tomt for Abarth stoff, smuglest godt på forum, så tror ventetiden uansett blir ekstra, ekstra lang denne helgen Smile
Var dessverre en transportskade på baksjermen, så den er til utbedring torsdag/fredag og skal bli fin som ny igjen Smile
Skal få lagt inn flere bilder når jeg får hentet.
Forstod det også på Autovia, at det er en del småarrangementer/turer osv, og at de fleste treffer en på dette forumet, dette ser jeg frem til!

Har byttet inn en 500C twinair, og ser jo her at felger jeg kjøpte til denne i sommer, kommer opprinnelig fra deg Cyberdog.
Kjøpte disse av Han5y, og lovte han et bilde, men klarte å slette tlf nummeret, så det fikk han aldri.
Legger ved bilde av innbyttebilen med fine, røde felger her.
Disse skal gjøre nytte som vinterfelger på den nye.
Var ikke hyllevare å finne felger som passer til de store brembo bremsene, så her hadde jeg rett og slett flaks.
Prøvde de på den svarte bilen, og synes det ble veldig bra med røde felger på den også Smile

Vært veldig fornøyd med twinairen, og ved prøving av 595 comp'en, virket den til å være en "voksen" utgave av den jeg har.
Ikke lett å forklare hva det er med disse italienske farkostene, men kjørefølelse, kjøreglede og sjel, det har de masse av.
Og det selv om den er bygget i Polen! Smile

Har hatt endel italienske mc'er tidligere, og det er akkurat det samme med disse.
De gir noe ekstra som hverken tyske, og hvertfall ikke japanske kjøretøy klarer å matche!


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Velkommen på forumet, og gratulerer med Abarth'en!
Ser frem til noen bilder, og aller helst å treffe bil og fører på neste treff. Litt stille her på vinterstid, men det tar seg veldig opp når vårsola begynner å varme igjen.
En del av oss som setter bort Abarth'en i vintersesongen kan kanskje blitt litt "stille og innesluttet" når Abarth'en blir stående for lenge Smile
Selv om helgen din kanskje blir litt lang, vil nok de neste ukene gå altfor fort Smile
Og hvor i landet holder du til?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Holder hus i Drammens-området :Smile
(08-11-2015, 18:35 )TorH Skreiv: Holder hus i Drammens-området :Smile

Da treffes vi nok i løpet av neste år, kanskje allerede på et mulig vårteff 2016 hos Autovia??
Har du fått Abarth'en enda?
Så et bilde på FB fra Autovia idag, en sort 595 comp. med røde felger ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Veldig stor sannsynlighet at vi sees etterhvert Smile
Hentet bil på torsdag (med røde felger Smile  ), fått rullet snart 100 mil, og er utrolig fornøyd!
Kun litt kjedelig at både søvn og jobb også må på plass iløpet av døgnet... Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)