Fiat Punto EVO Abarth selges

7 Replies, 5662 Views

Min Fiat Punto EVO Abarth ligger nå hos auksjonen.no

5-6 timer igjen av auksjonen. Lyst på Abarth?
se link

https://www.auksjonen.no/auksjon/2011_Fiat_Punto_ABARTH_EVO_TURBO_164Hk_LAV_KMSERVICEHISTORIKKEU_OK_TIL_012017_41966km/52620 


PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322 PIETRA322
(Dette innlegget blei sist endra: 23-11-2015, 15:56 av mas. Grunn til ending: Ny link til Fiat Punto EVO Abarth )
(22-09-2015, 11:48 )mas Skreiv: Ønsker og selge min Fiat EVO Abarth til en Fiat elsker som kan ta godt vare på min Elskerinne.
Se finn FINN-kode: 63490487.

Ring meg gjerne for en Fiat prat. Bilen er i Tønsberg i uke dagene og Oslo i helgene.
Pris kan alltids diskuteres.

mail: skaugrim@gmail.com
Telefon: 40646976

http://www.finn.no/finn/car/used/object?...rough=true

Her er det muligheter til å skaffe seg en Abarth Punto for en rimelig penge, ikke mange av disse i Norge (på godt og ondt). Har hatt forrige generasjon Abarth Punto i snart 4 år, tilbakelagt omtrent den samme distansen og angrer fremdeles ikke på valget Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 24-09-2015, 22:41 av nosern.)
Jeg fikk ikke med meg endringen i trådens første post om auksjonen. 
Auksjon med mulighet for å få seg en rimelig Punto Abarth!
Link til auksjonen
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Da har det kommet inn et bud på Abarth'en, men fremdeles noen dager igjen med mulighet for å skaffe seg en rimelig Abarth Punto Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Da er budrunden avsluttet på APE'en, og etter litt aktiv budgivning ble det allikevel en rimelig sum for Abarth Punto. Så får vi se om selgeren aksepterer budet. I følge ryktene kan en av forumets medlemmer ha fått seg en Abarth Punto Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Smile
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Hehe...for noen ville rykter du farer med Wink
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Men så bra at noen ville rykter viser seg å slå til Smile
De samme ville ryktene indikerer nå at en viss garasje er ryddet og klar til å gi Abarth'en et nytt godt hjem!
Slikt gleder et gammel skorpionvirus Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)