Ritmo Abarth 130 TC 1984

8 Replies, 11811 Views

Hentet idag.
Funnet kjærligheten - igjen!!

Rustfri, nylakket.
Nye oppgraderte foringer, bremser, motorfester og hjullagre.

[Bilde: image_27.jpg]


Gleder meg til fortsettelsen!
Ai ai ai, ser meget flott ut. Misunner deg virkelig den. Ser vi deg på noen treff i sommer? Har gode ungdomsminner fra svart 130 TC....
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Kanontøff! Må være en drøm å farte rundt iSmile Gratulerer
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Gratulerer med tøff bil! Godt å se at disse bilene taes vare på, har mange gode minner fra en tilsvarende bil!
(denne ligner veldig på en jeg så nesten ferdig i en garasje på Toten for et par år siden Smile)
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Gratulerer, ser veldig bra ut!

Har selv en rød 84 mod. Håper vi treffes en gang så vi kan ta noen fine bilder med bilene ved siden av hverandre Wink
Fiat Ritmo Abarth 130 TC 1984'
(01-05-2015, 11:38 )Mr.Horsepower Skreiv: Gratulerer, ser veldig bra ut!

Har selv en rød 84 mod. Håper vi treffes en gang så vi kan ta noen fine bilder med bilene ved siden av hverandre Wink

Vi har allerede truffet hverandre - var jeg som reiv opp døra på Abarthen din utenfor Oslo S for noen måneder siden 
Hahaha

Joda vi kan møtes en dag - det hadde vært trivelig!!
@ nosern
.....og ja det er en Totenbil ja:-)
(Dette innlegget blei sist endra: 06-05-2015, 01:17 av Abarthnorway.)
Flott eksemplar
Takk for tilbakemeldinger!!

Har nå pådratt bilen rundt 3000 km....den brukes med andre ord:-)
Vi har blitt bedre kjent, og sakte men usikkert kommer det noen små mods.


[Bilde: image_44.jpg]


[Bilde: image_45.jpg]


Hadde ett gammelt sett med Compomotives 6x15 et 60 som var spesialbestilt til Abarth for lenge lenge siden. Etter noen timer med skrubbing har disse nå fått ny farge. Synes mørkere grå kler den sorte bilen bedre.....mangler bare ny gummi nå.

Felgene som sitter på nå har litt for lite offset = det subber bittelitt bak ved aktiv kjøring, og det er jeg ikke glad i....

Ellers er neste prosjekt å bytte øvre støtdemperforinger bak, nye dempere foran/bak, nye hjulvinkler.....og bittelitt senk:-) 
(Dette innlegget blei sist endra: 12-06-2015, 00:27 av Abarthnorway.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)