Italiensk dag 2015 : Vålerbanen 26-SEP

38 Replies, 34536 Views

(04-09-2015, 19:00 )Rasmus Skreiv: Eg kjem etter planen den relativt korte vegen frå Elverum, der eg bur hos ein kamerat. Tar sikte på rundt 9 eg då, stiller gjerne i dei bakre rekkene sidan bilen truleg kjem til å sjå litt sliten ut etter 1 mnd på kryss og tvers på kontinentet.

Rasmus, veldig hyggelig at du blir med.
Cyberdog, Pålly og undertegnede passerer Elverum (fra Hamar) ca. 7:45 på vei til Vålerbanen hvis du har lyst til å henge deg på. 
Og en Abarth er til for å brukes, vi har ingen bakre rekker hos oss Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Hei alle!

Felleskjøring fra Oslo og bakveier oppover. Vi
Er fem biler. Oppmøte Shell Sinsen 07.00 eller Shell Fetsund.

Vi tar svingete og morsomme veier oppover. Veier som er kule selv om man kjører som folk!

Noen som blir med?
Ikke lenge igjen nå folkens. Dette blir knall Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
(19-09-2015, 07:13 )Pålly Skreiv: Ikke lenge igjen nå folkens. Dette blir knall Smile

Blir du med å kjøre fra Fersund?
(19-09-2015, 07:13 )Pålly Skreiv: Ikke lenge igjen nå folkens. Dette blir knall Smile

Da er Abarth'en klargjort (kvalitetstid i det fine høstværet). Ser at yr.no melder litt nedbør på fredag, men topp vær på lørdag.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(19-09-2015, 12:02 )595Turismo Skreiv:
(19-09-2015, 07:13 )Pålly Skreiv: Ikke lenge igjen nå folkens. Dette blir knall Smile

Blir du med å kjøre fra Fersund?

Heisann.
 
Jeg kommer til å komme nordfra på lørdagen, hvis ikke hadde jeg blitt med Smile
Nå: Fiat 500e
X: Abarth Punto Evo
X: 500 Abarth
X: Fiat Coupe 20v turbo 
X: Fiat Punto GT turbo
Jeg satser på å stille på Shell Fetsund?.
Så på Facebook at Shell Fetsund blir ca 07:30 spiderlars
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Hej Gutter

Jeg glæder mig til at møde jer igen, det er mit første besøg i Norge :-)
Jeg køre forbi Abarth i Gøtteborg på vej til Norge hvor første stop er hos Sturla fredag aften, lørdag går med træf og jeg skal prøve banen, glæder mig til at overnatte hos Nosern lørdag til søndag, hvor vi tage båden hjem til DK

Forza Abarth
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
(Dette innlegget blei sist endra: 24-09-2015, 21:28 av 124grandeabarth.)
(24-09-2015, 21:27 )124grandeabarth Skreiv: Hej Gutter

Jeg glæder mig til at møde jer igen, det er mit første besøg i Norge :-)
Jeg køre forbi Abarth i Gøtteborg på vej til Norge hvor første stop er hos Sturla fredag aften, lørdag går med træf og jeg skal prøve banen, glæder mig til at overnatte hos Nosern  lørdag til søndag, hvor vi tage båden hjem til DK

Forza Abarth


Vi gleder oss også til å få "storfint" besøk fra Danmark, få vist dere litt av Norge og italiensk bilmiljø i Norge.
God tur gjennom Sverige til Norge i morgen, og til Vålerbanen på lørdag.
Cyberdog og jeg tar nok imot dere i porten på Vålerbanen Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)