Fiat 500 Abarth

2 Replies, 2280 Views

Hei! Ny på forumet her Smile Jeg er ikke Abarth eier, men har blitt veldig fasinert av disse bilene gjennom tiden jeg har sett de. Jeg hadde til vurdering om kjøp en Abarth her om dagen, men var jo selvfølgelig for sent ute. Spørsmålet er da, er det mulig å oppdrive noen flere Abarther i Norge til en pris på 129 000,-? Er det mange som selges utenfor finn.no sin radar? håper på å bli Abarth eier snart : )
Her er en annonse jeg har sett på finn.no to ganger der det kun har stått inaktiv i stedet for solgt:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?...e=51349638

Bilen har vært annonsert for ca 130' i Bergen og linken tror jeg var fra forrige gang den lå ute i oktober. Du kan jo sjekke med eieren om den har blitt solgt. Har ingen peiling på tilstand, men det er jo billig. Lykke til! Gi beskjed om det ender opp med kjøp og skulle være interessert i SS fjærer og eventuelt originale dempertårn foran som jeg har etter å ha gått til innkjøp av Konisett.
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Velkommen. Som entusiast og eier vil jeg helst ikke se slike priser Wink Hyggelig for de som får billig bil, men døden for bruktverdi på 500 Abarth. Er ikke mange som har vært nede på 130k tallet, de fleste ligger fra 150k og oppover.

Lykke til med jakten, og skorpionbittet Smile det er ingen kur for det....
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)