Abarth Punto Scorpione; AutoItalia; Okt-14

13 Replies, 11180 Views

Flot magasin
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Veldig kult Nils Olav, godt du får brukt noe av det bra materialet du har samlet sammen Smile Synes Auto Italia gikk glipp av en flott og grundig artikkel som jeg tror leserne hadde satt pris på..
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(11-11-2018, 00:03 )nosern Skreiv: ..
Det kommer en artikkel i neste utgave av AutoItalia, utgivelse 275, 5-DES-18, om sportsutgavene til Punto, både Punto MK1 (GT Turbo), Punto MK2 (Punto HGT) og Punto MK3. Abarth Punto er basert på Punto MK3 og Lance sin Abarth Punto Evo Scorpione vil representere Punto MK3.
 ..

Det ble ingen Punto artikkel i utgivelse 275, Auto Italia påstår det kom opp noen andre "haste"artikler og at Punto artikkelen måtte vike. Ryktene sier at den skal komme i neste nummer ..
Minner meg om en av mine arbeidsgivere som alltid påstod at neste år skulle bli det store ferieåret ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Da kom Punto artikkelen i 276 nummeret, et supert eksemplar av toppmodellene fra både Punto MK1, Punto MK2 og Punto MK3. Punto MK3 ble en Abarth Punto Evo Scorpione tilhørende Lance (Litherland), en av administratorene av det engelske Abarth Punto Collective (APC) forumet.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)